Preverite utrip lanskega DIGGIT-a in izjave govorcev na YouTube kanalu TheDIGGITtv.  več

Prijavite vašo kreativno in inovativno digitalno rešitev ter zablestite na 05. DIGGIT-u!

Delo prijavite na tekmovanje za nagrade DIGGIT v celoti preko spodnje prijavnice. Rok za prijavo dela in oddajo vseh materialov smo podaljšali do 23. maja 2016. Rok za zgodnje prijave in s tem nižje cene se je iztekel v petek, 29. april 2016

Pred prijavo dela pozorno preglejte kategorije & dela, navodila za prijavo, pravila tekmovanja  in preverite stroške prijave.

Pri izpolnjevanju obrazca se izogibajte alinejam in morebitnim praznim vrsticam.

Za dodatne informacije vam je na voljo:

EKIPA DIGGIT
T 040 786 442
E info[at]diggit.si

Osnovni podatki o delu

Osnovni podatki o izvedbi dela

Povezave do foto/avdio/video in drugih materialov

Paket

Izberite paket, izpolnite podatke o prijavitelju in počakajte na naše e-sporočilo z navodili glede plačila prijavnine. Če je vaše podjetje naročnik Marketing magazina/TSmedie, ne pozabite tega označiti v spodnjem obrazcu. Nagrajeni boste z dodatnim 15 % popustom.

Osnovni podatki o prijavitelju

Osnovni podatki o naročniku, če je prijavitelj agencija


Podeljenih 11 zlatih in 4 velike nagrade DIGGIT in 1 posebna omemba

Najboljša slovenska digitalna dela smo razkrili 14. junija 2016 v GH Unionu. Oglejte si jih

VELIKE NAGRADE DIGGIT 2016

Digitalna inovacija

Renderspace in Telekom Slovenije za aplikacijo Daljinec +

Digitalna strategija

Saatchi & Saatchi in Hofer trgovina za projekt FerFud

Digitalno oglaševanje

Sonce.net in BMW Ggroup Slovenija za oglaševalsko kampanjo Mini potep

Družbeni mediji

Lidl Slovenija za upravljanje Facebook skupnosti Lidl Slovenija: Od navdiha do odnosa


ZLATE NAGRADE DIGGIT 2016

Avtomobilska industrija

Mediodrom in Renault Nissan Slovenija za digitalno strategijo Z.E. taxi

B2B

Enki za spletno mesto Enki

Finančne storitve, zavarovalništvo, bančništvo

Renderspace in Nova KBM za oglaševanje na družbenem omrežju NKBM Sveta Vladar - Gladko bančništvo

Hrana & pijača

Renderspace in Droga Kolinska s spletnim videom Roylet

IT & telekomunikacije

Renderspace in Telekom Slovenije za aplikacijo Daljinec +.  

Izdelki za dom

AV Studio in Gorenje za digitalni dogodek Bine, božična večerja in vi - v živo

Javni sektor

Enki in JP Vodovod in Kanalizacija za spletno mesto Primavoda

Neprofitne organizacije

Fundacija Chariyo, ustanova za digitalno dobrodelnost za spletno mesto Chariyo

Šport

AV Studio in Rokometni klub Gorenje Velenje za spletni video Falshmob Rokometni klub Gorenje Velenje.

Trgovina 

Saatchi & Saatchi in Hofer trgovina za projekt FerFud

Turizem

Enki in Mestna občina Ljubljana za spletno mesto Green Ljubljana

 

POSEBNA OMEMBA

Prvič se je žirija odločila tudi za posebno omembo za inovativen način izrabe medija, ki pa je je bil deležen Danes je nov dan, inštitut za druga vprašanja, in sicer za vsa tri prijavljena dela: Čas je za. Janez Janša, Prostovid in Žar brez utvar.  

 

Vsega skupaj je bilo prijavljenih 62 del