Objavljeno: četrtek, 24. februar, 2022

Po mnenju Ajde Rotar Urankar, predsednice žirije 09Diggita in glavne produktne vodje v Celtri, je recept za dober digitalni projekt premišljena interaktivnost in vrhunski dizajn.

»Od letošnjih prijav pričakujem inovativnost, premišljeno rabo digitalnih medijev in kanček družbene odgovornosti.

Glede na to, da digitalni mediji nudijo veliko načinov interaktivnosti, me navduši predvsem, ko je ta uporabljena na premišljen način. Kot oblikovalka pa ne morem mimo estetike – velikokrat se v hitrem tempu digitalnega sveta pozabi na dober dizajn, kar se mi ne zdi dopustno.

Digitalni projekti imajo že dolgo to prednost, da zelo dobro ciljajo prave skupine. Zadnja leta pa opažam, da se čedalje več digitalnih kampanj dotakne, če ne celo popolnoma integrira v družbena omrežja, kjer je interakcija še na globlji ravni, saj ima lahko čisto vsak uporabnik svojo besedo.«

Prijave sprejemamo do 31. marca 2022, prijave z nižjo »štartnino« pa do 11. marca 2022. Prijavi projekt >>