Ekipa podjetja Bazaarvoice se je na vzorcu 14 tisoč sodelujočih lotila raziskave o e-trgovini, odkrivanju izdelkov in znamkah na družbenih omrežjih. Izsledki so zanimivi za vse trgovine in podjetja.
Podatek, da družbeni mediji vplivajo na nakupe 76 odstotkov ljudi, nas ne preseneča, če vemo, koliko časa ljudje preživimo na njih. Več kot 60 odstotkov anketiranih je navedlo, da družbena omrežja vplivajo na njihove nakupne želje; nakupujejo, ko vidijo, izdelek ali storitev, ki jim je všeč; kupujejo izdelke, ki jih hvalijo vplivneži, prijatelji in podobno.
Nakupi na Instagramu, Facebooku, TikToku in Twitterju so spontani, na YouTubu in Pinterestu pa »aktivni«.
Izdelčne skupine, ki po razmerju (spletna trgovina/ klasična trgovina) prednjačijo na omrežjih: osebna nega (91/44), oblačila (81/57), oprema za dom (60/40) itd.
Pri nakuph uporabniki družbenih omrežij najbolj zaupajo poznavalcem (35%), družini in prijateljem (25%), vplivnežem (23%) in slavnim (samo 5%). Pri čemer je zanimiv podatek, da je kar 69% anketiranih navedlo, da so že kupili izdelek od vplivnežev na družbenih omrežjih.
Sodelujoči so odprti za nove prodajne poti in izkušnje. Več kot pol anketiranih je navedlo, da bi bili pripravljeni kupovati preko »živih« prodajnih dogodkov ali digitalnih založnikov (npr. preko Buzzfeeda ali Tastya). Zanimijo jih tudi navidezno predstavljeni izdelki (ob pomoči 3D očal ipd), vendar je te ponudbe zelo malo.
*social media oziroma družbena omrežja
Vir: https://www.socialmediatoday.com/news/new-study-looks-at-how-social-media-users-are-responding-to-ecommerce-integ/619860/