Govorec

Alenka Marovt

Alenka Marovt se z raziskavami ukvarja že 15 let. Z njimi se je prvič srečala v raziskovalni agenciji. Delala je na različnih področjih, potem pa se je specializirala na področju raziskav medijev. V medijski hiši PRO PLUS se zadnja leta aktivno ukvarja z raziskavami digitalnega okolja in slovenskega oglaševalskega digitalnega prostora. S svojim poglobljenim poznavanjem raziskav v digitalnem svetu deluje tudi kot predsednica IO MOSS in aktivno sooblikuje projekt.



Razbijmo mite o digitalnem oglaševanju!

Kako danes vidimo digitalni marketinški prostor v Sloveniji in kako nam to pomaga pri odločitvah v prihodnosti?

Z različnimi raziskovalnimi orodji bomo opredelili digitalni prostor in ga umestili v oglaševalski kontekst dosega, uporabniške izkušnje, meritev in učinkov oglaševanja. S pomočjo obstoječih podatkov bomo ponudili boljši pregled nad medijsko krajino v Sloveniji. Znotraj medijskega ekosistema bomo umestili tudi premijske založnike, ki jih opredeljujejo kakovost inventorija, uredniška in lokalna vsebina, zagotovljeno varno okolje za blagovno znamko in še kaj.