Govorec

Aleš Petejan

Več kot 15 let dragocenih izkušenj s področja marketinga in komunikacij je Aleša Petejana popeljalo do številnih dosežkov. Leta 2010 je postal ključni predstavnik vodstva oglaševalske agencije Mayer McCann, kjer je s svojo vlogo pomembno prispeval k zagotavljanju poslovne odličnosti, v letu 2018 pa je v celoti prevzel vodenje marketinga za podjetje Mastercard v Sloveniji.
Med številnimi projekti, ki jih je vodil na poti svojih uspehov, je najbolj ponosen na prvi brezgotovinski nogometni stadion v regiji Ljudski vrt, razvijal pa je tudi brezgotovinska glasbena festivala Kurzschluss in Ritem mladosti, ki je stadion Stožice v celoti spremenil v brezgotovinsko doživetje. Z uvedbo dobrodelnega projekta »Tudi brez dotika se lahko dotaknete srca« je poskrbel za inovacijo s področja brezstičnih plačil znotraj citylight tehnologije, kjer je svetlobna vitrina posameznikom omogočila izvedbo brezstične donacije za dober namen.
Aleš globoko verjame v strateško podprt marketing s pomembnim poudarkom na angažmaju potrošnika, saj so želeni poslovni učinki lahko le rezultat dolgoročne usmeritve.


 

Mastercard Chefov vajenec

Ob uvedbi nove komunikacijske platforme »Začnite nekaj neprecenljivega« (Start Something Priceless) je Mastercard navdihnil ljubiteljskega kuharja Jana Macarola in mu priskrbel prakso pri enem najbolj priznanih slovenskih chefov Urošu Štefelinu iz restavracije Vila Podvin. Skozi sedem chefovih izzivov je vajenec uril svoje spretnosti, kopičil znanje in si ne nazadnje prislužil vstop v chefovo kuhinjo, kjer je v finalni preizkušnji pripravil gurmansko večerjo za izbrane nagrajence. Kartica Mastercard je bila na tovrsten način vsakdanje in organsko vpletena v zgodbo Chefovega vajenca, saj je opolnomočila vplivneža in mu omogočila, da je zasledoval svojo strast.