Govorec

Ana Ostrički

specialistka za digitalni marketing, Mercator

Ana Ostrički je vodja projektov v službi za digitalni marketing, razvoj in vsebinski marketing v Mercatorju. Izkušnje je najprej nabirala z lastnimi naročniki, radovednost in želja po znanju pa sta jo popeljali v agencijski svet, najprej v agenciji Mayer McCann, kjer je dve leti skrbela za družbena omrežja naročnikov. Danes svoje znanje izkazuje in pridobiva v digitalnem svetu Mercatorja.


Kako uporabiti lastne digitalne kanale za boljšo uporabniško izkušnjo – študija primera »Pivovastična odkritja«

Podatki so zlato, vsebina je kralj. V svojem prispevku bo Ana Ostrički poudarila, da so lastni digitalni kanali pomemben vir podatkov in jih je dobro pametno izkoriščati. Izpostavila bo tudi pomen vsebinskega središča, t. i. »content huba«, in predstavila, kako je Mercatorju vsekanalna (»omnichannel«) strategija pomagala ustvariti boljšo uporabniško izkušnjo in povečati vrednost  košarice. Povedala bo tudi, kako z implementacijo sodobne tehnologije v podjetju zadovoljujejo potrebe kupcev, kako številke dokazujejo, da njihove dosedanje rešitve dajejo rezultate, in kaj načrtujejo v prihodnje.