Andreja Lukež

vodja kanala mobilnih aplikacij, Petrol

Andreja Lukež na Petrolu skrbi za najbolj prepoznavno Petrolovo mobilno aplikacijo Na poti. S premišljenim nastopom na trgu in mislijo na vedno odlično uporabniško izkušnjo zagotavlja, da prav vsi obiskovalci Petrola spoznajo aplikacijo in vse njene prednosti ter si tako olajšajo obisk prodajnih mest.

Andreja je digitalnemu trženju s fokusom na podatke in končnega kupca predana že 14 let. Znanje je nabirala v različnih industrijah, med drugim v zavarovalnici Vzajemna in podjetju Adria Airways, zadnja tri leta pa na Petrolu skrbi za rast uporabe mobilnih aplikacij.


Kako slišati uporabnika. Tudi ko toči gorivo. 

Kaj se zgodi, ko uporabniki nenadoma odkrijejo, da je možno gorivo natočiti tudi s telefonom? Ko odkrijejo, da obstaja tudi spletna Petrolova prodajalna? In ko se o tem z njimi pogovarjaš na družbenih omrežjih in se število interakcij noro poveča? Epidemija je Petrol mnogim pokazala v novi luči, kot digitalno podjetje, ki zna prisluhniti svojim uporabnikom. To je prineslo številne nove priložnosti, hitre odločitve, pa tudi kup novih izzivov. Vas zanima, kakšnih?