Govorec

Boštjan Prijanovič

Boštjan Prijanovič je leta 1995 pred zaključkom študija postal član ljubljanske agencije Bates Saatchi Saatchi pod taktirko Dragana Sakana. Po prevzemu agencije Saatchi & Saatchi s strani Publicisa so se Sakanovi ožji sodelavci odločili, da uresničijo njegovo vizijo agencije za komunikacije in je postal partner in direktor New Momenta v Ljubljani, v letih 2006 in 2007 pa še New Momenta v Zagrebu. Leta 2008 je postal direktor agencije Saatchi & Saatchi, ki deluje v okviru skupine Publicis. Leto pozneje je bil izvoljen za predsednika upravnega odbora Slovenskega združenja oglaševalskih agencij v mandatu 2009–2013. Od oktobra 2013 vodi oglaševalsko agencijo New Moment Ljubljana.



Ko agencija in naročnik delujeta kot uglašen orkester

Včasih se je treba odzvati hitro. Zelo hitro. In takrat je ključno, da naročnik in agencija delujeta usklajeno, se »čutita« in pravzaprav bereta misli drug drugega. Nemogoče? Naj vas primer svetovne predstavitve novega produkta, ki je potekala hkrati na več koncih sveta, tudi v Sloveniji, prepriča v nasprotno. Kako jim je to uspelo, bosta predstavila Špela Marinčič, menedžerka poslovanja v družbenih skupnostih in dogodkov pri Philip Morrisu, in Boštjan Prijanovič, direktor agencije New Moment.