Govorec

Dženeta Schitton

Dženeta Schitton, rojena v Sarajevu, je magistrica prava in blogerka na Glowhunters.com, kjer piše o modi in življenjskem slogu.

Po večletnih izkušnjah v odvetništvu in bančništvu se je odločila za vstop na področje digitalnih komunikacij in začela s pisanjem lastnega bloga, ki je bil na začetku zamišljen zgolj kot kreativni pobeg iz črno-belega poslovnega sveta.

Sčasoma se je začela vse bolj zanimati za družbena omrežja, osebno znamčenje in vplivnostni marketing. O svojih novih zanimanjih, predvsem pa o vplivnostnem marketingu, piše tako na blogu kot tudi za pravne, marketinške in »lifestyle« časopise v Sloveniji in na Balkanu. Na družbenih omrežjih je prisotna kot blogerka za modo in življenjski slog, kjer si nabira praktične izkušnje za nasvete in marketinško-pravne analize, ki jih posreduje tudi v obliki večjezičnih videoposnetkov.

Njena želja je, da bi v prihodnosti prispevala k strokovni razpravi na področju transparentnosti spletnega oglaševanja, osebnega znamčenja in družbenih omrežij v Sloveniji in tujini.



Pasti vplivnostnega marketinga in kako se jim izogniti

Je vplivnež, ki smo ga izbrali za svojega ambasadorja, resnično vpliven ali pa si kupuje sledilce? Kako vemo, da bo objavljal vsebine, ki ne bodo škodile naši blagovni znamki, če mu pustimo povsem proste roke? To in še druge pasti, na katere moramo paziti, da se ne ujamemo vanje, bo iz prve roke razkrila Dženeta Schitton, ki fenomen spletnih vplivnežev preučuje tudi po strokovni plati, med drugim kot avtorica znanstvenih prispevkov za Pravno prakso.