Govorec

Aljoša Bagola

partner in izvršni kreativni direktor, Pristop

Aljoša Bagola je za svoje delo prejel več kot sto nagrad in priznanj na uveljavljenih domačih in mednarodnih festivalih, kot so Slovenski oglaševalski festival, Magdalena, Zlati boben, Epica, New York Festivals, Cresta, Eurobest, AdPrint Festival in drugi.

Leta 2002 je bil na Slovenskem oglaševalskem festivalu izbran za najboljšega mladega kreativca, na podlagi česar je zastopal Slovenijo na mednarodnem oglaševalskem festivalu v Cannesu. S Fakulteto za družbene vede Univerze v Ljubljani kot predavatelj sodeluje pri predmetu Medijski praktikum (Oglaševanje in dizajn). Je redni kolumnist Marketing magazina.


Kako se (iz)štekati?

Aljoša Bagola se bo v svojem prispevku posvetil vprašanju, kako upravljati s svojim zadovoljstvom v času hiperintenzivnosti sodobnih življenjskih stilov, ki so obteženi z nenehnimi zahtevami in pričakovanji. Družbeni mediji od nas zahtevajo nenehno uprizarjanje sreče, delodajalci nenehno učinkovitost, mediji pa nenehno stanje pripravljenosti. A delovati po pričakovanjih drugih ni nikoli dober recept za osebno srečo.