Govorec

Jerneja Faletič

vodja digitalnega marketinga, Nomago

Jerneja Faletič je izkušena strokovnjakinja na področju digitalnega marketinga, ki je v svoji karieri svetovala podjetjem na področju vsebinske in komunikacijske strategije, vhodnega (inbound) marketinga, integracije tehničnih platform za marketinško avtomatizacijo in podpore komunikacije preko različnih digitalnih kanalov.

Po letih svetovalnega delovanja v agencijskem okolju se je pridružila potovalni agenciji STA potovanja, kjer je začrtala razvojno strategijo digitalnega marketinga in prevzela njegovo vodenje. Od združitve STA potovanja in štirih avtobusnih podjetij (Avrigo Nova Gorica, Izletnik Celje, Promet Mesec in AP Rižana) v skupino Nomago je prevzela vodenje digitalnega marketinga, ki je eden od ključnih vzvodov poslovne rasti skupine na domačem, predvsem pa mednarodnem tržišču.



Kako v šestih mesecih od 0 do četrt milijona obiskovalcev na spletni strani?

Z znamko Nomago so želeli zgraditi novo predstavo o poti do dopustniške destinacije. Želeli so, da bi bila za potnike pot že začetek nove potovalne dogodivščine. Do tega, da je ta predstava prvo, na kar ljudje pomislijo ob omembi Nomaga, sta dve poti – učinkovita komunikacija in odlična skrb za stranke. Za oboje skrbijo tudi preko digitalnih kanalov. Jerneja Faletič bo povedala, kako so jih vzpostavili in s katerimi dilemami in izzivi so se srečali med procesom.