Lan Filipič

direktor za področje strategij in analitike, Deloitte

Lan Filipič je že več kot 15 let dejaven na finančnem področju. Trenutno dela kot direktor za področje strategij in analitike v svetovalni družbi Deloitte v Ljubljani s projekti v širši srednji Evropi. Z naročniki je oblikoval več poslovnih, digitalnih in tehnoloških strategij ter izvedel večje število optimizacijskih projektov. V svojem portfelju izkušenj ima tudi sodelovanje s start-upi s področja fintecha, digitalnih valut in spletne prodaje. Finance so zanj zabavne – še posebej, ko znanja znotraj njih povežemo z digitalizacijo in drugimi industrijami.

V današnjem vse bolj povezanem svetu je tudi strategije treba ustrezno analitsko utemeljiti in jih tehnološko podpreti. Svet se hitro spreminja in z njim tudi navade strank. Zato postaja uporaba umetne inteligence v podjetjih nujna, če želimo pospešiti procese prilagajanja in odzive na spremenjene potrebe uporabnikov.


Uporaba umetne inteligence za dinamično segmentacijo strank

Časi statične segmentacije so mimo. Še vedno sicer uporabljamo segmente in persone. Dejstvo pa je, da nam večji obseg podatkov omogoča širitev segmentov, zato lahko dinamično upravljamo s sporočili strank glede na morebitne spremembe v njihovih preferencah. Umetna inteligenca in nenadzorovano združevanje v skupine (clustering) nam pri tem omogočata, da se odzovemo kar se da hitro in tako obdržimo zadovoljnega uporabnika in povečamo prodajo s situacijsko prilagojeno ponudbo.