Govorec

Maja Ambrož

Mag. Maja Ambrož je vodja tržnega komuniciranja pri AMZS, ki pravi, da ima smisel tisto, kar počneš s srcem. Začenši v prodaji turistične agencije in vodenju skupin kot turistična vodnica je hitro prestopila prag v svet upravljanja z blagovnimi znamkami. Učinkovitost, ciljna naravnanost, prilagodljivost, inovativnost, povezovanje, sodelovanje, kreativnost ter pogum so nepogrešljivi pri njenem delu. (So)ustvarja znamke in zgodbe, ki so drugačne, bodisi zato, ker so nove, bodisi zato, ker se spopadajo s podedovano zgodovino in kričijo po ustvarjanju drugačne prihodnosti. Na njenih domačih policah zato ne manjka izdelkov Tosame (Natura Femina, Jasmin, To.To), pralnih praškov Duel (zdaj Shampy), za zdravje njene družine skrbijo prehranska dopolnila Medex. Sooblikovala je prvo slovensko znamko spletne parfumarne MySpirit, ki je dokaz, da se celo vonj preko spleta uspešno prodaja. Najraje poveljuje domačim znamkam, navdihujejo jo aktivnosti mnogih tujih. Tako tudi danes ostaja Prava prijateljica, ki (ne)posredno skrbi za vašo varno mobilnost v družbi AMZS, ki je vse pomembnejša tudi pri razvoju sodobne mobilnosti. Z visoko cenjenimi vrednotami stavi na družbeno odgovornost in veruje, da je prav deliti in delati dobro.



»Kaj imajo skupnega Ivanka, Alexa, Echo, Cortana, Siri, AMZS in Radio 1?«

Si predstavljaš svoje življenje brez pametnega telefona in kupa aplikacij, ki skrbijo, da aktiviraš ali pa počiješ svoje možgane? Odgovor je jasen tudi AMZS in Radiu 1 – Pravima prijateljema, ki sta združila moči in izkoristila sinergijo in v parih letih sodelovanja poskrbela, da preko 260.000 uporabnikov mobilne aplikacije AMZS umirja promet. Kaj je recept stalne rasti, ki je že močno presegla pričakovanja? Kako ga prenesti v različne branže in hkrati delati dobro za družbo in okolje?

Prepričajte se, da neizogibna digitalizacija danes vendarle ni rešitelj ali zagotovilo, da vam bo uspelo. Pomembna je prava mera izbranih aktivnosti, ki poskrbijo, da aplikacija AMZS prekaša tudi super digitalne asistente.