Govorec

Maka Lippai Senekovič

Maka Lippai Senekovič obvladuje digitalni svet že več kot sedemnajst let. Leta 2006 se je pridružila ekipi PRO PLUS-a, na začetku kot vodja projektov na spletu in televiziji. Vse od leta 2012 je vodja oddelka internetnega trženja, z odgovornostjo za spletni del oglaševanja, strategije in planiranje. Z istim letom je postala članica strokovnega sveta MOSS, od leta 2017 je članica sveta IAB Slovenija in strokovnjakinja DIMAQ. Maka Lippai Senekovič se v digitalnem svetu odlično znajde in se zaveda, da je za obstanek na prvem mestu v vse bolj konkurenčnem okolju vselej treba biti na preži, z možnostjo hitrega prilagajanja spremembam. Verjame, da je najmočnejše orožje na trgu ta, da maksimalno izkoristiš razsežnost medija in digitalnega okolja, v katerem vsak dan postavljaš nove mejnike.



Razbijmo mite o digitalnem oglaševanju!

Kako danes vidimo digitalni marketinški prostor v Sloveniji in kako nam to pomaga pri odločitvah v prihodnosti?

Z različnimi raziskovalnimi orodji bomo opredelili digitalni prostor in ga umestili v oglaševalski kontekst dosega, uporabniške izkušnje, meritev in učinkov oglaševanja. S pomočjo obstoječih podatkov bomo ponudili boljši pregled nad medijsko krajino v Sloveniji. Znotraj medijskega ekosistema bomo umestili tudi premijske založnike, ki jih opredeljujejo kakovost inventorija, uredniška in lokalna vsebina, zagotovljeno varno okolje za blagovno znamko in še kaj.