Petra Marinko

direktorica in ustanoviteljica, Pharma G

Petra Marinko je direktorica, ustanoviteljica in lastnica podjetja Pharma G ter blagovnih znamk NABIE, NABIE S, ABIE S, ABIE S TRU in MINKA. Po poklicu je arhitektka, izkušena vodja projektov, in je do leta 2018 delala kot arhitektka, oblikovalka in podjetnica. Leta 2018 so jo vode ponesle v snovanje drugačnih projektov.

Z arhitekturnim pristopom in ekipo strokovnjakov z različnih področij so sprva raziskali trg CBD-kozmetike in prehranskih dopolnil, ugotovili, kaj manjka in kaj bi lahko izboljšali, skrbno preučili, izbrali zanimive sestavine (konoplja, bela jelka, drugi botanični ekstrakti) in druge učinkovine za povečanje učinkov izdelkov, izdelali lastne formulacije in nekaj inovacij. Z ustvarjanjem »čiste« blagovne znamke NABIE – izdelkov z dodanim CBD in drugimi kanabinoidi – je ustvarila mrežo, ki združuje stara znanja z novimi in z vrhunsko tehnologijo proizvodnje danes snujejo kakovostne izdelke od ideje do police.

Ob krutem spoznanju, kaj vse nanašamo nase in vase, se je zavezala, da bo z neškodljivim pristopom sledila filozofiji »čistih« izdelkov in trgu ponudila izdelke, ki le na neškodljiv način lahko pomagajo pri različnih težavah. O terminu »čisti izdelki« in o »čistem življenju«, ki sta v Sloveniji še premalo poznana, se še mnogo premalo govori, zato se nenehno trudi ozaveščati o tej tem in o prednostih, nujnostih, ki jih prinaša »čisto«. Izdelki so trajnostno naravnani, izbirajo okoljsko sprejemljivejšo, neškodljivo in ne samo inovativno embalažo, ki kar sama kliče po ponovni uporabi. Pri njihovi izdelavi mislijo celo na male detajle, kot je mikroplastika, in kje rastejo sestavine za njihove izdelke. »Nekomu je mar«, je slogan NABIE. Naj bo mar vsem nam.


Od ideje do police – spoštuj in ne poškoduj

V poplavi vsega je danes težko izstopati. Izstopati po videzu, vsebini ali učinku? V svetu vsega je škodljivo tudi težko prepoznati in izločiti. Mar ne bi bilo enostavneje, če škodljivega preprosto ne bi bilo?

Snovanje izdelkov od začetka do police je vse prej kot preprosta pot. Lahko pa se jo še dodatno oteži, če se zelo pazi na to, kaj je v izdelkih, od kod so sestavine, da se ne škoduje, išče najvišje standarde proizvodnje, neštetokrat analizira, če se vse skupaj zapakira v drugačno embalažo in ob celotnem procesu še pazi, da se ne škoduje okolju, živalim in ljudem. Se to splača? Si to sploh kdo želi? Je to prepoznano kot dodana vrednost? Ali to sploh kdo potrebuje? Ali je to še edina pot, če gledaš na »projekt« dolgoročno?

V predavanju boste skozi zgodbo NABIE spoznali, kako vzpostaviti premium blagovno znamko kozmetike in prehranskih dopolnil povsem od začetka do police, in to na malo drugačen način. Očiščeno vsega odvečnega.