Simon Belak

heker in filozof

Simon Belak je heker in filozof. Več ducatom podjetij je pomagal, da so postala podatkovno gnana in da so vzpostavila ali nadgradila svoje podatkovne oddelke in podatkovno infrastrukturo. Poleg svetovalnega dela je bil v svoji karieri eden od prvih inženirjev na Metabase iz Silicijeve doline, kjer je vodil razvoj umetne inteligence in pripeljal produkt do tega, da ga dnevno uporablja preko 50.000 podjetji, med drugim Swisscom, N26, Revolut, SpaceX in Adidas. Pred tem je bil tehnični direktor na GoOpti, kjer je s svojim delom podatkovno podprl GoOptijevo mednarodno širitev, izboljšal dobičkonosnost za 35 %, vzpostavil procese za hekanje rasti (growth hacking) in pomagal pri pridobitvi investicije serije A tveganega kapitala. Kot soustanovitelj Hekovnika – prve start-up šole v Sloveniji – je pustil neizbrisljiv pečat na slovenski start-up sceni. Je iskan predavatelj doma in po svetu, zavzet mentor in viden član programerske in skupnosti za growth hacking.


Marketing in podatki: naslednjih 5 let. Priložnosti, poraženci in preobrati

Po eni strani se zdi, da se nad vlogo in vrednost podatkov v marketingu zgrinjajo črni oblaki: GDPR, platforme začenjajo omejevati sledenje, pogorišče martech AI start-upov, odmevni primeri, kot je Airbnb, ki bo preusmeril dobršen del svojega proračuna za učinkovitost (performance) v aktivnosti za gradnjo blagovne znamke. Toda kako strukturne so te tegobe? Gre za korekcijo po vrhu hype cikla? Mrtvo vejo razvoja? Ali so to le porodne težave in nas renesansa podatkovno gnanega marketinga šele čaka? Če bo tako, kdo so (ali bodo) nosilci tega? S predavateljem se sprehodite po trenutnem stanju na trgu, trendih, ki so nas pripeljali do sem, in (pre)drznih ugibanjih, kam bo šel razvoj. Napovedi verjetno ne bodo pravilne, vam bodo pa podale nove vpoglede v preplet podatkov in marketinga ter priložnosti in pasti, ki se tu skrivajo.