Govorec

Špela Marinčič

Špela Marinčič, kreativka in producentka, povezovalka. Ekipi Philip Morris Ljubljana se je pridružila pred sedmimi leti, pred tem pa je svoje veščine s področja umetnosti, povezovanja in organizacije velikih mednarodnih dogodkov pilila v Italiji, v filmskih in TV produkcijah (RAI, Einstein prod. …).

Bila je tudi eden ključnih članov agencije digitalnega marketinga Mosaicoon – italijanskega startup podjetja leta 2012. V agencijskem okolju je izpopolnila tehnike iskanja in zadrževanja mladih upov ter inovativnosti v produkciji video vsebin.

S pogledom in energijo vedno uprtima v prihodnost in nove izzive, spreminja ukoreninjen način dela z agencijami. Redna in neposredna komunikacija, dejavna vloga v ustvarjalnem procesu in hitro odločanje, pripeljejo do agilnosti, ki je v današnjem času nujna in pozitivno vpliva na kakovost in optimizacijo projektov. Gre za horizontalno povezovanje vseh deležnikov, vseh partnerjev z jasno opredeljenim ciljem in dolgoročnimi nameni, brez izrazite vertikalne strukturiranosti in soliranja.

Navdih za napredek in ustvarjalnost v času, ko se zdi, da tople vode enostvano ni več mogoče odkriti, išče v progresivnih skupnostih, metropolah, eksperimentalni umetnosti, pa tudi v pomirjujočih gozdovih Javornikov. Biti resnično ustvarjalen pomeni, da delo nikoli ni res končano in hkrati da nikoli ni zgolj delo, pač pa način življenja.

Ko agencija in naročnik delujeta kot uglašen orkester

Včasih se je treba odzvati hitro. Zelo hitro. In takrat je ključno, da naročnik in agencija delujeta usklajeno, se »čutita« in pravzaprav bereta misli drug drugega. Nemogoče? Naj vas primer svetovne predstavitve novega produkta, ki je potekala hkrati na več koncih sveta, tudi v Sloveniji, prepriča v nasprotno. Kako jim je to uspelo, bosta predstavila Špela Marinčič, menedžerka poslovanja v družbenih skupnostih in dogodkov pri Philip Morrisu, in Boštjan Prijanovič, direktor agencije New Moment.