Govorec

Urša Reja

Urša Reja je svojo kariero začela v tržno-raziskovalni agenciji, kjer je dodobra spoznala svet znamčenja in komunikacijskih aktivnosti, zadnjih 10 let pa deluje kot raziskovalka medijev na PRO PLUS-u. Zadnjih pet let kot vodja raziskav skrbi za celostni pregled nad medijsko krajino v Sloveniji, pri čemer ima vpogled v dinamiko vseh medijev in trendov, seveda pa je njen primarni fokus na televiziji in digitalu. Aktivna je pri spremljanju merjenja televizije, v letih 2016–2017 je delovala tudi kot vodja digitalnega projekta MOSS.



Razbijmo mite o digitalnem oglaševanju!

Kako danes vidimo digitalni marketinški prostor v Sloveniji in kako nam to pomaga pri odločitvah v prihodnosti?

Z različnimi raziskovalnimi orodji bomo opredelili digitalni prostor in ga umestili v oglaševalski kontekst dosega, uporabniške izkušnje, meritev in učinkov oglaševanja. S pomočjo obstoječih podatkov bomo ponudili boljši pregled nad medijsko krajino v Sloveniji. Znotraj medijskega ekosistema bomo umestili tudi premijske založnike, ki jih opredeljujejo kakovost inventorija, uredniška in lokalna vsebina, zagotovljeno varno okolje za blagovno znamko in še kaj.