Bond, James Bond? Ne! Martin, Aston Martin!

Z Matevžem Klanjškom (Celtra) se bomo skozi (pop)kulturne fenomene spraševali, kdo so danes zmagovalci in kdo žrtve oglaševanja, kako danes ustvarjati avtentično kakovostno vsebino in kaj vse to pomeni za prihodnost oglaševanja. Nauk: Če je nekoč James Bond vozil Aston Martina, danes Aston Martin naokrog vozi Jamesa Bonda.

Marketing in podatki: naslednjih 5 let. Priložnosti, poraženci in preobrati

S Simonom Belakom, hekerjem in filozofom, se bomo sprehodili po trenutnem stanju na trgu, trendih, ki so nas pripeljali do sem, in (pre)drznih ugibanjih, kam bo šel razvoj. Napovedi verjetno ne bodo pravilne, vam bodo pa podale nove vpoglede v preplet podatkov in marketinga ter priložnosti in pasti, ki se tu skrivajo.

Disruptirati disruptiranega. Marketing!

Sašo Dimitrievski (Skupina Pristop) je prepričan, da je prišel čas za disrupcijo že tako in tako z digitalom okoljem disruptiranega marketinga. Prišel je čas za (re)inovacijo marketinga per se.