Novica

Predstavljamo program 08DIGGIT-a, 6.6.2019

Konferenca bo potekala na dveh odrih. Na osrednjem, katerega rdeča nit bo »navdihovanje«, in vzporednem, kjer bodo predstavljene najboljše prakse digitalnega komuniciranja v Sloveniji. Na glavnem odru bodo navdihovale predvsem ženske, saj jih bo med govorci več kot 60 odstotkov.

Na glavni oder bo med prvimi stopila Sara Isaković, najuspešnejša slovenska plavalka, dobitnica srebrne olimpijske medalje, ki je svoje novo poslanstvo našla v športni psihologiji. Udeležencem DIGGIT-a bo psihološki vidik učinkovitosti in preseganja lastnih zmogljivosti približala na praktičen, zabaven in dostopen način.

Sledil bo »šopek« šestih sogovornic, uspešnih poslovnih žensk, ki bodo vsaka v 10 minutah razkrile delček svojega življenja, plati, po kateri jih še ne poznamo. Viktorija Radojević Mavrič, direktorica marketinga in razvoja v Mercatorju, bo govorila o svojem novem življenju v novi državi, odlična komunikatorka Katja Krasko Štebljaj bo odstrnila tančice o novodobni bolezni, izgorelosti, Alma Čaušević, izvršna direktorica založbe Beletrina, se bo posvetila moči zgodb v digitalni dobi, Saša Zor, direktorica marketing in prodaje v hotelski verigi Intercontinental, bo povedala, zakaj jo sprošča kulinarično ustvarjanje, Manja Gradišek, vodja tržnega komuniciranja in odnosov z javnostmi v NLB, bo govorila o potrebi po »odklapljanju« in polnjenju zalog energije, ko se nam službene obveznosti kar ne nehajo nalagati, medtem ko se bo ginekologinja dr. Nina Slabe posvetila izzivom, ki jih prinaša materinstvo.

Udeleženci DIGGIT-a bodo lahko prisluhnili tudi uspešnim slovenskim podjetnicam, ki so jim novodobni digitalni komunikacijski kanali močno olajšali prodor na mednarodni trg. Med njimi so tudi Stella Korošec, direktorica marketinga v podjetju EQUA, in sestri Nina Majcen in Urška Golob, ki ustvarjata pod blagovno znamko Cuckoo Cups. Iz tujine pa prihajata Faye Liddle-Moore, komercialna direktorica za Severno Evropo v podjetju Outbrain, pionirju na področju sožitnega oglaševanja, in Ioanna Mingou, vodja marketinga za Grčijo pri Mastercardu.

V poslovnem svetu vse bolj šteje raznolikost mnenj

Brez moške podpore seveda ne bo šlo. »Družbeni mediji od nas zahtevajo nenehno uprizarjanje sreče, delodajalci nenehno učinkovitost, mediji pa nenehno stanje pripravljenosti. A delovati po pričakovanjih drugih ni nikoli dober recept za osebno srečo,« pravi Aljoša Bagola, partner in izvršni kreativni direktor v oglaševalski agenciji Pristop, ki se bo na DIGGIT-u posvetil vprašanju, kako upravljati s svojim zadovoljstvom v času hiperintenzivnosti sodobnih življenjskih stilov, ki so obteženi z nenehnimi zahtevami in pričakovanji. V Ljubljano smo ponovno povabili izjemnega govorca Petra Hinssena, belgijskega tehnološkega navdušenca, ki pozna do obisti tudi Silicijevo dolino in njene dosežke, zaradi katerih se zdi, da se svet nikakor ne more umiriti. Hinssen tudi močno podpira prizadevanja konference DIGGIT po izpostavljanju raznolikosti. Pri tem pa opozarja: »V ZDA se zadnjih nekaj let veliko govori o spolni in rasni raznolikosti kot ključnih dejavnikih uspešnosti podjetja. Sam pa bi rad izpostavil še kognitivno raznolikost; različnost v mišljenju ljudi, ki jih imate v podjetju. Ne morete imeti samo podobno mislečih ljudi, ki bodo prihajali na dan z enakimi idejami. To nikamor ne pelje. Podjetja si morajo prizadevati za raznolikost zaposlenih v vseh pogledih, predvsem pa morajo ti biti odprtega duha, radovedni in vedno pripravljeni na osvajanje novih znanj in veščin.«

DIGGIT torej ni le konferenca o digitalnih trendih, temveč vseh, ki se dotikajo sodobnega življenjskega sloga, poudarja Mateja Repovž, direktorica 08DIGGIT-a. »Želela bi si, da se v zavest udeležencev zapiše kot konferenca za osebni in poslovni razvoj.« Medtem ko Ariana Nina Eror, direktorica razvoja partnerstev pri konferenci DIGGIT, izraža željo, da bi »udeleženci o konferenci govorili še dolgo po njej in jo prepoznali kot dogodek, ki ga nikakor ne smejo zamuditi. Zapomniti si morajo vsaj eno predavanje, skleniti vsaj eno novo poznanstvo in se dogovoriti za vsaj en sestanek. Če se vse to zgodi, smo uresničili naše poslanstvo.«

 

PREVERI CELOTEN PROGRAM >>>