Foto: MM

Mastercard je v sodelovanju s športnimi klubi NK Maribor, NK Bravo in RK Celje razvil virtualnega asistenta oz. chatbota za športne navdušence.

Prvi tovrstni chatbot na svetu bo uporabnikom v pomoč pri sledenju ključnim informacijam kluba, novicam, rezultatom, novostim v navijaški trgovini, nakupu vstopnic in tudi naročanju hrane in pijače s stadionskega sedeža kar mimo vrste. Kot pravi Aleš Petejan, vodja marketinga v Mastercard Slovenija, chatbot združuje dve pomembni strasti družbe Mastercard – željo po nenehnem tehnološkem napredku in gojenje strasti do športa ter povezovanje z lokalnimi klubi. »Veseli nas, da lahko lokalnim skupnostim pomagamo do digitalizacije in navijačem ponudimo popolnoma novo tehnološko napredno storitev,« je povedal ob predstavitvi inovacije.

Chatbot slovenskih športnih klubov je razvilo podjetje 2Mobile in bo uporabnikom na voljo na treh različnih kanalih: Apple Business Chat, Facebook Messenger in Viber. Kot prvi na svetu dodatno spodbuja brezstično plačevanje in s tem zmanjšuje vrste za prigrizke med tekmami in pri nakupu vstopnic, ob tem pa s personifikacijo športne klube spreminja v »chat« prijatelja, ki v pogovoru pomaga pri uresničevanju navijaških želja uporabnikov.