Foto: MM

V zadnjem krogu investiranja je Reddit ocenjen na 10 milijard dolarjev (8,5 milijarde evrov).

Vrednost Reddita, ki ga dnevno obišče 50 milijonov ljudi in ima več kot 100 tisoč aktivnih podforumov, je bila še pred pol leta ocenjena na 6 milijard dolarjev (5 milijard evrov). Po zadnjem, skupno sedmem krogu pridobivanja naložbenih sredstev, jim je uspelo zbrati 410 milijonov dolarjev (350 milijonov evrov). Reddit večino prihodkov pridobi z oglaševanjem, v okviru katerega prikazuje oglase na časovnicah uporabnikov, ki pregledujejo podforume oziroma t. i. subreddite. S tega vidika tekmuje z digitalnimi velikani Facebookom, Googlom in Amazonom, pa tudi družbenimi omrežji Twitter, Snapchat in Pinterest.

»Odrasli smo v senci Facebooka in Googla, za čisto vsak zaslužen dolar smo se morali boriti,« je povedal Steve Hoffman, soustanovitelj in direktor Reddita. In očitno se ta boj, natančneje izpopolnjevanje oglaševalskih modelov, obrestuje. Med drugim so se odpovedali programatičnemu oglaševanju. Reddit je v drugem četrtletju prvič doslej  presegel 100 milijonv dolarjev oziroma 85 milijonov dolarjev prihodkov iz oglaševanja. Povečanje v primerjavi z enakim obdobjem lani je skoraj dvakratno, in sicer za kar 192 odstotkov. V skladu s tem nameravajo večino sredstev vložiti v izboljšavo uporabniške izkušnje in nadaljnjo nadgradnjo oglaševalskih modelov.