Foto: MM

Podjetji Pelia Organic in Balonarski center Barje sta bila slovenska predstavnika v Metinem projektu Facebook Business Makeover, v okviru katerega so jima brezplačno svetovali pri spletnem nastopu. Sodelovanje so zabeležili s posebno oddajo.

»WIN-WIN« ZA OBE STRANI

Komunikacijski projekt, ki ga je v okviru mednarodne akcije za Slovenijo pripravil SM Studio Marketing, je po besedah Tine Bolcar Repovš, direktorice Studia Marketing International, le del projekta, s katerim Meta promovira svoja orodja za mala in srednja podjetja v Evropi. Poleg Slovenije so Facebook Business Makeover izpeljali še na Poljskem in Češkem. Za slovenski trg so skupaj z Metop izbrali dve manjši podjetji, Balonarski center Barje in Pelia Organic. Sodelovanje v projektu Facebook Business Makeover Slovenija je bilo za obe sodelujoči podjetji brezplačno. »Gre pravzaprav za win-win situacijo, v kateri sta podjetji deležni brezplačne promocije v zameno za sodelovanje s tem velikim naročnikom.«

Z vsakim od njih so posneli kratek video, v katerem je poudarek na osebni zgodbi podjetnika. Izpostavili so izzive, s katerimi se manjša podjetja in tudi startupi soočajo pri svojem nastopu na spletu pojasnjuje sogovornica. Voditelj obeh epizod Facebook Business Makeover Slovenija je Matej Špehar, strokovnjak za družbena omrežja, spletni strateg in avtor bloga o rabi družbenih medijev.

Kot pojasnjuje Tina Bolcar Repovš, so bili predstavniki Mete vključeni v njihovi primarni vlogi, torej kot svetovalci podjetjem, ki so na družbenih omrežjih intenzivno prisotna ter svojo moč in doseg izkoriščajo za promocijo svojih izdelkov, storitev in blagovnih znamk. Natančneje, v drugem delu videa vodje rešitev za stranke pri Meti sodelujočima podjetjema pomagajo bolje razumeti, kako uporabljati orodja Facebooka in Instagrama za doseganje poslovnih ciljev.

 

PRISPEVKA UPORABNA TUDI ZA DRUGA PODJETJA

Vprašanja, ki sta jih sodelujoči podjetji zastavili Facebookovim in Instagramovim strokovnjakom ter njihovi odgovori in nasveti, so namreč lahko koristni tudi za druga mala in srednje velika podjetja, poudarja sogovornica. Zato je bil cilj projekta doseči čim večji doseg. »V SM Studio Marketing smo mednarodni koncept uspešno prilagodili za slovenski trg. Predlagali smo zanimivi in perspektivni manjši podjetji, pripravili scenarije, koordinirali video produkcijo in izbrali primerne medije za promocijo ter poskrbeli za prosto publiciteto v slovenskem medijskem prostoru,« je povedala. Oddaji so posredovali tudi na naslove slovenskih poslovnih in lifestyle medijev ter se povezali z medijskim partnerjem ProPlus, ki je vsebine oglaševal na svojih portalih Cekin, Zadovoljna.si in 24ur.