Foto: MM

Vsebine o hrani in recepti so med najbolj priljubljenimi na TikToku, zato se marsikdo ne čudi prodoru tega družbenega omrežja tudi v gostinstvo.

TikTok je v sodelovanju s partnerskima družbama Virtual Dining Concepts in Grubhub napovedal »Tik Tok Kitchen« oziroma možnost dostave svojim uporabnikom, in sicer od marca 2022 dalje. Začeli naj bi s 300 restavracijami, do konca leta pa naj bi jih imeli že 1000. Ena od jedi osnovnega menija bodo tudi testenine s feto, katerih priljubljenost se je močno povečala prav zaradi TikToka. Še več, po poročanju Googla naj bi bil to tudi eden od največkrat iskanih receptov letos.

So pa pri TikToku za TechCrunch poudarili, da bodo ustvarjalci vsebin oziroma natančneje receptov dobili delež od prodaje. »Delež od prodaje gre tako ustvarjalcem, ki so navdihnili jedilnik, s čimer želimo tudi spodbuditi druge ustvarjalce in jim pomagati,« so povedali.