Foto: Pixabay

V ponedeljek zvečer se je na področju družbenih omrežij zgodila manjša »apokalipsa« – uporabnike Facebooka, WhatsAppa in Instagrama je namreč presenetil izpad, ki je trajal skoraj šest ur, v svoj prid pa ga je izkoristil Twitter.

Kot so sporočili iz Facebooka, za izpad ni bil kriv retrogradni merkur, kot so se hitro pošalili nekateri uporabniki Twitterja, ampak napačna sprememba konfiguracije strežnikov.

Kot rečeno, je bila Facebookova težava voda na mlin Twitterja, ki jo je hitro izkoristil in v svoji družbi pozdravil – no, praktično vse, objava pa je prejela več kot tri milijone všečkov in ogromno odzivov. Odzvale so se tudi blagovne znamke – McDonald’s je na primer napisal: »Kaj vam lahko ponudimo?« na to pa je Twitter odgovoril: »59,6 milijonov McNuggetsov za moje prijatelje.«

Vključil se je tudi Starbucks, kjer so se pozanimali, če je do izpada morda prišlo zato, ker je nekdo iz Facebooka po nesreči polil kavo po tipkovnici. Med blagovnimi znamkami, ki so izkoristile trenutek, pa je bil tudi Netflix, ki je objavil fotografijo, povezano z njihovo trenutno uspešnico – korejsko serijo Squid Game.

Uporabniki so medtem na Twitterju delili svoja mnenja o tem, kaj lahko počnejo, ker ne morejo časa preživljati na Facebooku in Instagramu. Eden od njih je zapisal, da bodo morali ljudje, če težava ne bo kmalu odpravljena, poseči po branju knjig, spet druga uporabnica pa je na to odgovorila, da se je »od samega dolgčasa že skoraj morala pogovarjati z možem«.