Preverite utrip lanskega DIGGIT-a in izjave govorcev na YouTube kanalu TheDIGGITtv.  več

torek, 06.06.2017

PROGRAM VZPOREDNI PROGRAM
08:00 - 09:00 REGISTRACIJA UDELEŽENCEV

09:00 - 09:20 UVODNI POZDRAV

    Pregled nagrajenih digitalnih kejsov iz regije. Kaj je bilo nagrajeno in kaj je bilo deljeno? Analiza finih dosežkov in 404 akcij. 

    • Primož Žižek

      Podjetnik, kreativec, poslovni svetovalec... direktor podjetja E-laborat d.o.o....

    Novi pojmi (navidezna resničnost, mešana resničnost, obogatena resničnost) prihajajo. Kaj prinašajo vsebinsko in kako ter kdo naj se jih loti?

 

    Agencije bodo predstavile svoje najuspešnejše digitalne projekte, način dela in svoje ustvarjalne ekipe.

     Kdo so RoboticsX, Kaj počnejo, kako od idej do produkta ... Industrija 4.0, IoT fenomem razložen na konkretnem primeru.

10:35 - 11:00 ODMOR ZA KAVO

 

     Agencije bodo predstavile svoje najuspešnejše digitalne projekte, način dela in svoje ustvarjalne ekipe.

    Težko je oblikovati in zgraditi sodobno programsko opremo. Še težje je ustvariti nekaj, česar si ljudje želijo. Zgodbe o neuspešnih projektih, zapravljenim denarjem in slabi programski opremi nas nenehno obkrožajo. Zato bomo govorili o tem, kako zgraditi digitalno opremo pravočasno in v skladu s proračunom. Poglobili se bomo v tak odnos med naročnikom in agencijo, ki obema ponuja najboljše možnosti za uspeh.

    Osrednje predavanje Diggita. Digitalna transformacija ni brezpapirno poslovanje, komuniciranje na družbenih omrežjih ali avtomatizacija klicnega centra. Digitalna transformacija je postopek razvoja novih odnosov s kupci na vseh ravneh podjetja. Kupci želijo odlično digitalno in človeško izkušnjo. Če se ne boste razvili, boste propadli. 

13:00 - 14:15 KOSILO

    Chief Innovation Officer širše razume digitalno transformacijo. Razlikuje med komunikacijskimi in poslovnimi vidiki transformacije. Povezuje, razume in skrbi za nove ideje, pri čemer prepoznava ideje drugih.

    • Dr. Alexis Zrimec

      Alexis Zrimec je doktor bioloških znanosti in strokovnjak na področju vitkega inoviranja....

     Agencije bodo predstavile svoje najuspešnejše digitalne projekte, način dela in svoje ustvarjalne ekipe.

    Predstavitev GoOptijeve strategije “Going to market”. Kako smo zaradi uporabe algoritmov in platformskega pristopa market maker: ponujamo rute in gostoto storitev, ki za prevozna podjetja prej niso bile rentabilne.

    Posedovanje dobrin postaja preteklost. Prihodnost se kaže kot storitev. Danes že najemamo tiskalnike, poslovne prostore, programsko opremo, telefone. Na vrsti so avtomobili. Avtomobilov v resnici ne potrebujemo, potrebujemo mobilnost. Konkretni primeri digitalizacije na področju mobilnosti in uporabe agilnih metod.

    Redno letno poročilo o digitalnih investicijah slovenskih podjetij v 2016. Zbiranje podatkov o digitalnih investicijah ni preprosto, podatke pa potrebujemo bolj kot kdajkoli prej.

    • Timotej Gala

      Timotej je pionir digitalnega marketinga v SVE regiji z več kot desetletnimi izkušnjami. Kot...

    Programmatic je v digitalnem oglaševalskem ekosistemu postal nova črna, saj je programatični zakup spletnih medijev postal novi standard digitalnega oglaševanja in tega se zavedajo tako tržniki kot založniki. Preobraža poslovni model oglaševanja, saj je dokazano bolj učinkovit. Po spremembah, ki jih nakazuje aktualna digitalna transformacija medijev, bo v bližnji prihodnosti na enotni platformi združil vse kanale, poleg digitalnih medijev še programatično televizijo, zunanje digitalne zaslone in pametne naprave povezane v internet stvari.

    Če se ukvarjate s takšno dejavnostjo, da dobiček ustvarjate s sodelovanjem z drugimi podjetji, večina vaših izzivov izvira iz upravljanja odnosov z naročniki. Izvedeli boste, kako strukturirati delo na način, da dosežete maksimalno učinkovitost in dobiček ter kateri so trije ključni stebri delovnih procesov v agenciji. 

    Kompleksnost medijskega sveta zaznavamo, kot velike količine razpršenih in nepreglednih podatkov brez skupnega imenovalca. Integracija različnih virov podatkov, zbranih na enema mestu in prilagoditev vsem akterjem v marketingu in prodaji prispeva k hitrejšim in bolj utemeljenim odločitvam.

    Vsak pixel, postavljen kamorkoli, je velik 1 x 1 pixel. Kar pa ne pomeni, da je en pixel enak drugemu. Vsi enaki, vsi enakopravni ni slogan, ki bi ga pixli nosili na majicah. Zato moramo razumeti, kateri izmed njih so neposredno povezani s cilji in metrikami vašega podjetja da lahko izberemo prave in optimiziramo le te. Preverili bomo povezave, ter na podlagi njih izbrali teste ter hipoteze in se odločili, katere izmed njih bomo preverjali. Dodatno pa preverite, zakaj bom predavanje začel s e-prosojnico "Revolucija sodi na smetišče zgodovine".

17:00 - 17:25 ODMOR ZA KAVO

    Vsi kričijo, nihče ne posluša? Dober komunikator je najprej dober poslušalec. Kdo določa komunkacijski ton brenda? Lastniki ali uporabniki?

    Strojno učenje (»machine learning«) je vroča tema v številnih panogah in aplikacijah, od samodejne vožnje avtomobilov do klepetalnih robotov (chatbotov). Tehnologija strojnega učenja morda ne pomeni rešitve za vse vaše izzive, lahko pa prinese dodano vrednost tako za podjetja kot tudi za končne kupce.
    Odkrijmo, kaj tehnologija strojnega učenja zares zmore, kdaj jo uporabiti in kako z njeno pomočjo oblikovati boljše aplikacije in storitve.

    • Luka Šlibar

      Z naročniki iz različnih področij in trgov aktivno delujem na področju medpodjetniškega...

    Kakšno je odlično nativno oglaševanje? Kako tovrstne oglase vsebinsko in oblikovno pripraviti, da dosežemo želene rezultate? Zakaj je partnerstvo srce nativnega oglaševanja?
    Od ideje, znanja, kreativnosti, navdiha in sodelovanja, do zavidljivih rezultatov realizacije nativnega oglaševanja s Timom Cainom in Damjanom Planincem.
     

    • Tim Cain

      Sledite Timu: Twitter  |  Linkedin

    • Damjan Planinc

      Damjan Planinc je vodja in partner agencije Get Interactive, specializirane za nativno in...

 

     Agencije bodo predstavile svoje najuspešnejše digitalne projekte, način dela in svoje ustvarjalne ekipe.

    S priznanimi gosti s področja marketinga in tržnih komunikacij bomo klepetali o trenutnem stanju (digitalnih) komunikacij in kakšne so njihove napovedi za naprej.
    Dotaknili se bomo  dogajanja čez dan in kaj od predstavljenega (nove tehnologije, poslovni modeli, platforme ...  ) se jim zdi še izdatno relevantno in jih bodo tudi (ali jih celo že!) uporabljajo.
    Verjamemo, da vas bodo njihovi nasveti navdihnili in s tem lepo zaokrožili celodnevno pestro agendo.

    Govorci: Geni Arh (Arhea), Aljoša Bagola (Pristop), Darko Dujič (Ceneje), Luka Ferlan (SportRadar), Samo Ošina (Telekom Slovenije), Boštjan Prijanovič (New Moment), Anže Tomić (Val 202)
    Moderira: Živa Jalovec (Alivea)

19:00 - 19:15 KRATEK ODMOR

19:15 - 20:00 PODELITEV NAGRAD DIGGIT

20:00 - 24:00 VEČERNO DRUŽENJE

*Organizator si pridružuje pravico do spremembe programa.

**Nekatera predavanja bodo v angleščini brez prevajanja.


Program 01., 02., 03., 04. in 05. DIGGIT-a si lahko ogledate tukaj