Zmagovalci

Najboljša slovenska digitalna dela smo razkrili 12. junija 2018 na Gospodarskem razstavišču. 

Vsega skupaj je bilo prijavljenih

Avtomobilska industrija

Renault Nissan Slovenija za digitalno oglaševalsko kampanjo Renault Captur predstavlja:
Drugačnih 24 ur


Finančne storitve, zavarovalništvo, bančništvo

Futura DDB in Vzajemna za digitalno oglaševalsko kampanjo Odhostaj od mame


Hrana & pijača

 Agencija 101 in Droga Kolinska, članica
skupine Atlantic Grupa za digitalni oglas PIZZA-POTIZZA


Izdelki in storitve za otroke

ENKI in JKP Prodnik  za spletno igro Grinalnice


Javni sektor

ENKI in Arnes, Register.si za spletni video Imej.si


Neprofitne organizacije

ENKI in Društvo za Downov sindrom
Slovenije za digitalno strategijo Half Down


Neprofitne organizacije

LUNA TBWA in Zavod VOZIM za digitalno strategijo Heroji furajo v pižamah


Prodaja

Gorenje za drugo digitalno rešitev Anna voice, Facebook and web bot


Storitve

Renderspace in Morela okulisti za digitalno oglaševalsko kampanjo Nevidni izzivi


Šport

Agencija 101 in Petrol za spletno igro Tekmujmo skupaj


Trgovina

Mediodrom in Lidl Slovenija za strategijo upravljanja
skupnosti na družbenem omrežju Facebook skupnost Lidl Slovenija


Turizem

Mediodrom in Adria Airwaysza strategijo upravljanja
skupnosti na družbenem omrežju Adria Airways: Strategija upravljanja pristotnosti na družbenih omrežjih

Digitalna strategija

Pristop in Droga Kolinska, članica skupine Atlantic Grupa za digitalno oglaševalsko kampanjo Briljantna prebava


Digitalno oglaševanje

Agencija 101 in Droga Kolinska, članica skupine Atlantic Grupa za digitalni oglas PIZZA-POTIZZA

Hana Godina, Tom Klemen, Manca Marolt, Timotej Predalič, Gašper Novak za profil na družbenem omrežju 50 odtenkov slovenskih fasad


SRC Infonet za drugo digitalno rešitev doZdravnika.si