Diggit 10 Konferenca o prihodnosti

Oder DIG

Pokrovitelj:

Pokrovitelj:

Kako bo izgledala nova normalnost? Kako bomo živeli, delali in uspevali? Kdo so potrošniki prihodnosti in kaj si bodo želeli v naslednjem desetletju?

Odgovore na pomembna vprašanja, s katerimi se soočajo podjetja, bo iskal eden od največjih svetovnih poznavalcev in napovedovalcev potrošniških trendov Henry Coutinho-Mason. Futurist, avtor uspešnic, fantastičen mednarodni govorec, ki je napolnil že številne dvorane in požel bučne aplavze ter nekdanji izvršni direktor analitičnega portala TrendWatching.

Henry kot strokovnjak za trende in inovacije ve, kako krmariti skozi hitre spremembe in bo za zajtrk postregel s trendi prihodnosti, ki jih mora poznati vsak marketingar – med katerimi je umetna inteligenca brez dvoma najbolj »trendi«.

Kako bo videti prihodnost spleta in kaj se nam obeta?

Napredki na področju tehnologije in umetne inteligence povzročajo tektonske premike, sprožajo tehnološko tekmo in ustvarjajo nove poslovne modele. Ne gre le za evolucijo tehnologije, ampak za revolucijo v načinu, kako živimo, delamo in se medsebojno povezujemo. 2024 – leto, ko so meje med fizičnim in digitalnim zabrisane bolj kot kdaj koli prej. Največji poudarek bo namenil umetni inteligenci, potrošnikom in regulaciji zasebnosti.

Na DIGGIT-u bo ponudila celovit vpogled v pričakovanja spletne prodaje v letu 2024 v Adriatik regiji, izpostavila pozitivne inovacije in priložnosti za rast, obravnavala izzive, povezane z nasičenostjo trga, ter razpravljala o manj zaželenih vidikih, kot so pravna in etična vprašanja. Dodaten poudarek bo na digitalnem marketingu, ki igra ključno vlogo pri oblikovanju potrošniških izkušenj in doseganju ciljnih skupin. Predstavitev je namenjena spodbujanju premišljene razprave o prilagajanju in inovacijah v svetu spletne prodaje ter obravnavanju ključnih izzivov, ki nas čakajo.

Jakub bo pokazal, kako se prihodnost e-trgovine razvija v smeri “one stop shop”, kjer lahko stranke dostopajo do vsega, kar potrebujejo, na enem mestu. Razkril bo, kako Mirakl omogoča trgovcem vzpostavitev naprednih spletnih trgovin, ponujajoč platformno perspektivo prihodnosti elektronskega poslovanja. Za tem pa bo dragocene vpoglede podala predstavnica podjetja Big Bang Deja Horvat Zupanc, ki bo prikazala različne koristi spletnih tržnic za vse udeležene strani s poudarkom na to, kaj so ključni izzivi pri vzpostavljanju, gradnji in vodenju tržnic ter kako tudi umetna inteligenca igra ključno vlogo pri premagovanju teh ovir in spodbujanju razširljive rasti.

Pokrovitelj:

Pokrovitelj:

Pokrovitelj:

Digitalizacija poudarja pozitivne in negativne učinke neprestane virtualne povezanosti in vpliva na emocionalno in družbeno življenje posameznika. Matej bo tako govoril o pasteh in priložnostih digitalizacije v dobi umetne inteligence. Pri odločitvah glede ekonomskih rezultatov ali trajnosti ne le naših podjetij, pač pa predvsem ljudi, njihovega zdravja in dobrega počutja pa je nujno v ospredje postaviti človeka in elemente zdravega delovnega okolja podpreti s tehnologijo.

Dandanes je vse težje pritegniti, predvsem pa obdržati nadarjene ljudi, saj nimajo zadržkov menjati službe, če se jim ponudi nova, privlačnejša priložnost. Zato številna podjetja uvajajo različne bonitete, s katerimi bi jih pritegnili in obdržali, pri čemer gre skorajda na zadnjem mestu za finančni vidik, pomembnejši so jim nefinančni, na primer fleksibilen delovnik, ugodnosti (obisk fitnesa, masaža, zdrava malica v podjetju …) … Zato je za podjetja vse bolj pomembno, da gradijo svojo znamko delodajalca, kar lahko uspešno storijo s komunikacijo na družbenih omrežjih. Sogovornice bodo tako lahko vsaka s svojega vidika povedale, kako naj podjetja to storijo, kakšen ton komunikacije ubrati, kako sporočati vse, kar jim podjetje nudi, in izpostavile primere dobre prakse.

Kaj pa digitalni denar, dobro obrestovani računi na mednarodnih digitalnih bankah, delniški trgi, smisel gotovine? Pripravite se na spremembe, ki se dogajajo danes. Miha bo govoril o prihodnosti financ in trenutnih trendih na področju kriptovalut.

Kakšna je prihodnost medijev v luči digitalizacije? Kako daleč so že mediji v Sloveniji, ko gre za digitalno preobrazbo, v primerjavi z Avstrijo? Kako medijski potošniki sprejemajo digitalno stvarnost medijev – ali so še vedno navezani na tisk ali pa so že dodobra preklopili na digitalne različice in so zanje tudi pripravljeni plačevati? Kako se v digitalni dobi spreminja definicija medija samega? Kakšna bo prihodnost – na kaj morajo biti pozorni založniki medijev, da bodo lahko zadovoljevali potrebe uporabnikov? Kako bo umetna inteligenca vplivala na medije in ali bo pospešila njihovo digitalno preobrazbo? Na vsa ta vprašanja bo odgovoril Klaus Schweighofer.

Digitalne tehnologije se nenehno spreminjajo pred nami. Na DIGGIT-u bomo raziskovali, kako morajo agencije in oglaševalci prilagoditi svoje strategije in način dela, da v novi realnosti, prežeti z umetno inteligenco izstopajo pred tekmeci in uspešno dosegajo občinstvo. Rhys je verjame v spremljanje in upoštevanje podatkov, in je privrženec sodobnih pristopov. Predstavil bo najpomembnejše – tiste, ki varujejo zasebnost in maksimizirajo učinek podatkov v medijih hkrati.

Pokrovitelj:

Odrasli naj bi bili za 92 odstotkov manj kreativni, kot smo bili v zgodnjih otroških letih. Ali lahko trend kreativnega nazadovanja med odraščanjem obrnemo in se naučimo biti »neumni«? Ali lahko dandanes nekdo, ki ve skoraj vse – UI –, razmišlja kot norec? Kakšna je vloga UI v prihodnosti kreativnosti? Si v dobi umetno generiranih vsebin želimo pristnih izkušenj? Oglaševalska industrija se z vzponom UI močno spreminja, a morda celo na bolje. Jure bo postregel z odgovori in nas popeljal v današnji svet oglaševanja in kreativnosti, prežet z UI.

Skupina kreativnih posameznikov je na YouTubu znana po svojih izzivih, video igrah in komičnih videoposnetkih, ki navdušujejo milijone sledilcev po vsem svetu – teh je že več kot 244 milijonov na različnih kanalih. The Sidemen je tretji najbolj iskan izraz na YouTubu na svetu v letu 2023. Jordan nas bo popeljal v prihodnost zabave. Kako bo videti prihodnost ustvarjalcev vsebin? Kako zasloveti na YouTubu? Kako uspešno nagovarjati generacijo Z, in kako se z njimi povezovati še v prihodnje?

V današnjem svetu ultra hitre mode umetna inteligenca ni samo trend, ampak “must have” dodatek. Čeprav se tega še ne zavedamo, umetna inteligenca že ta trenutek ustvarja revolucionarni premik v tem, kako dojemamo, ustvarjamo in porabljamo modo. Namen predstavitve je raziskati večplasten vpliv umetne inteligence na modno industrijo, od oblikovanja in proizvodnje do marketinga in trajnosti. Ali lahko umetna inteligenca preobrazi industrijo, ki velja za enega največjih onesnaževalcev okolja? In kakšne možnosti za personalizacijo ter učinkovitost nam bo spoj mode in umetne inteligence omogočil v prihodnosti?

Na okrogli mizi bosta Matea Benedetti, vrhunska slovenska modna oblikovalka, in Eva Domijan, strokovnjakinja za modo, marketing in e-trgovino, predstavili poglobljen pogled v prihodnost industrije oblačil, in kako bo ta vplivala na okolje in družbo. V razpravi se bomo dotaknili dveh najpomembnejših smeri, in sicer umetne inteligence in trajnosti. Sogovornici bosta razpravljali, kako bo UI vplivala na vse vidike mode, vključno s proizvodnjo, marketingom, prodajo in spletno trgovino. Drug del pogovora se bo osredotočal na trende, ki lahko modno industrijo naredijo bolj trajnostno in odgovorno do okolja. Ali so to vpeljava inovativnih materialov, iskanje novih metod recikliranja in ponovne rabe ali morda korenita sprememba proizvodnje in poslovanja?

Pogovor bo vodila novinarka MM-a Kaja Kovič.

Kot nekdanji skrbnik Ryanairovih anarhičnih – a ikoničnih – profilov na družbenih omrežjih, nam bo zaupal, kako se obnese »hoja po robu«, zakaj uporabniki »prenašamo« neprimerno vedenje, in zakaj je humor včasih najboljši recept. Posvetil se bo prihodnosti družbenih omrežjih in nam zaupal, zakaj so po njegovem mnenju družbena omrežja največji piramidni sistem po Tupperwaru.

Je prihodnost medijev in marketinga (tudi) v podkastih? Podkasti so v minulem letu doživeli nesluten uspeh in razcvet. Kako se znajdi v poplavi podkast? Ali je smiselno, da tudi v vašem podjetju razvijete lasten podkast? Kakšne koristi za oglaševalce prinašajo podkasti? Kako krmariti v svetu nenehnih sprememb in se prilagajati? Kako izstopati in ohranjati vključenost občinstva? Odgovore na vprašanja bo podala Grace Andrews, ki bo govorila o prihodnosti podkastov.

So ljudje, ki se bojijo tehnoloških novosti in sprememb. In so ljudje, ki zagrabijo svetleč trend takoj, ko prispe na trg. Po petnajstih letih izkušenj upravljanja blagovnih znamk in digitalnih platform verjamem, da imajo prav eni in drugi. Vedeti moramo le, kaj je prava pot za nas. Na letošnji Diggit konferenci bomo poskušali najti odgovor, kako vedeti, kdaj modro počakati in se nasloniti nazaj in kdaj pogumno zajahati val in verjeti, da nam bo uspelo.

Po celodnevnem vandranju po prihodnosti, se je smiselno ustaviti v sedanjosti in si vzeti čas za zabavo! Po podelitvi nagrad se bo nadaljevala DIGGIT XTRA zabava, ki jo organizira agencija Innovatif. Večer za druženje in sprostitev ob dobri glasbi sedanjosti, zabavnih debatah o preteklosti in smelih načrtih za boljšo prihodnost.

Vstop na zabavo je mogoč s celodnevno vstopnico ali vstopnico za večerni dogodek.

Pokrovitelj:

Oder GIT (VIP)

Maja Brelih Lotrič, direktorica podjetja LOTRIČ Meroslovje d.o.o., bo v intervjuju za podcast RASTezanja razkrila, kako inovativnost in skrb za izkušnjo strank, pomagata k mednorodno uspešnemu poslovanju. Sprehodili se bomo skozi njihovo poslovno pot, ki sega vse od skromnih začetkov v domači garaži do danes, ko letno izvedejo več kot 5 milijonov meritev, za več kot 22.000 podjetij iz 49 držav. Ključ do uspeha Maja vidi v nenehnih inovacijah, vlaganju v znanje zaposlenih ter osredotočenosti na potrebe strank.

Izvedeli boste, kako v Lotrič Metrology merijo uspeh – ne le skozi finančne kazalnike, ampak predvsem skozi zadovoljstvo njihovih strank. Referenčna lista vključuje številna ugledna imena, kot so Rimac Avtomobili, Gorenje a Hisense company, Atlantic Groupa, Danfoss in mnogi drugi, kar priča o zaupanju, ki so si ga pridobili s kakovostjo storitev.

V motivacijskem pogovoru bo Laura Unuk, najboljša slovenska šahistka, s stand-up komikom Rokom Bohincem razkrila kako doživlja uspeh, kaj jo žene pri tem, da poskuša biti vedno boljša in presegati meje. Pa tudi čemu se je zaradi pripadnosti šahu morala odpovedati in kaj jo najbolj navdihuje pri šahu.

Partner pogovora je Zavarovalnica Triglav.

Pokrovitelj:

David Zupančič je bil v času pandemije covida-19 kot zdravnik specializant zelo intenzivno vključen v delo na urgentnih in intenzivnih enotah kliničnega centra, zato je v tem obdobju videl in občutil marsikaj, kar si ostali ljudje ne moremo niti zamisliti. Zaradi teh izkušenj se je odločil napisati svoj knjižni prvenec Življenje v sivi coni, ki je v nekaj dneh od izdaje podrl vse prodajne rekorde. David prav tako vodi podkast Umetnost lenarjenja in je zelo aktiven na družbenih omrežjih. MM-ova novinarka Kaja Kovič bo z njim spregovorila o prehodu od običajnega k zelo izpostavljenemu javnemu življenju, ustvarjanju osebne blagovne znamke ter vplivništvu na področju zdravja in dobrega počutja.

Partner pogovora je Zavarovalnica Sava.