KATEGORIJE IN DELA
Letos že osmo leto vabimo vse slovenske agencije in podjetja, da prijavite svoje digitalne rešitve, ki na inovativen in kreativen način izkoriščajo prednosti digitalnega okolja.
KATEGORIJE IN DELA
Letos že osmo leto vabimo vse slovenske agencije in podjetja, da prijavite svoje digitalne rešitve, ki na inovativen in kreativen način izkoriščajo prednosti digitalnega okolja.
Nudimo vam edinstveno priložnost, da prijavite katerokoli digitalno delo, od oglasov, mobilnih aplikacij, profilov in strani na družbenih omrežjih, do digitalnih oglaševalskih kampanj in strategij. Svoje delo lahko prijavite v eno ali več izmed 19 kategorij zlatih nagrad DIGGIT, žirija pa bo izmed vseh prijavljenih del izbrala tudi 6 navdušujočih del, ki bodo prejela velike nagrade DIGGIT.
Ne zamudite priložnosti ter prijavite jagodni izbor svojih najbolj kreativnih in inovativnih digitalnih del na tekmovanje za nagrade DIGGIT do 31. marca 2023 preko spletne prijavnice.
Dobitniki velikih nagrad prejmejo tudi poročilo o uporabniški izkušnji njihovega projekta!
Na Diggitu bomo letos prvič odprli posebno tekmovalno kategorijo, v kateri se bodo dobitniki velikih nagrad pomerili za pokal Najboljši UX 2023. Kvalitativno testiranje spletnih strani s predstavniki ciljne skupine bo potekalo v izvedbi priznanega kolektiva za uporabniško izkušnjo – YouX.
Avtomobilizem in tehnika
Kriteriji: Digitalni projekti blagovnih znamk avtomobilov, bele tehnike in izdelkov za dom
B2B (spletne strani, aplikacije, mailing, digitalne prostorske rešitve na sejmih ali dogodkih, …)
Kriteriji: Digitalni projekti, ki zadevajo produkte in storitve na medorganizacijskem področju
DOOH
Kriteriji: Digitalni projekti, ki vključujejo digitalno zunanje oglaševanje
Finančne storitve, zavarovalništvo, bančništvo
Kriteriji: Digitalni projekti s področja bančnih, zavarovalniških, upravljavskih in investicijskih storitev
FMCG
Kriteriji: Digitalni projekti s pdoročja izdelkov in storitev široke potrošnje, npr. farmacija, hrana, pijača, kozmetika,…)
Growth (performance)
Kriteriji: Dobre prakse učinkovitostnega marketinga, ki so pritegnile nova občinstva in nove trge ter prispevale k poslovnim rezultatom podjetja.
Influencerji
Kriteriji: Projekti, ki so uspešno vpletli vplivneže, da so le-ti prispevali k večjemu uspehu projekta in podjetja. Dobrodošla so pojasnila prijaviteljev, podkrepljena s podatki o uspešnosti.
IT & telekomunikacije
Kriteriji: Storitve in produkti s področja IT (splet, telefonija, itd)
Javni sektor
Kriteriji: Digitalni projekti javnih ustanov
Mediji & zabava
Kriteriji: Časopisi, revije, radijske postaje, televizija, vključno s povezanimi aplikacijami in spletnimi mesti
Neprofitne organizacije
Kriteriji: Digitalni projekti neprofitnih organizacij
(Prijava v kategorijo neprofitne organizacije je brezplačna)
Oblikovanje
Kriteriji: Spletna in mobilna mesta, mobilne aplikacije, digitalne publikacije, digitalni uporabniški vmesniki, e-novičniki ipd., katerih oblikovanje vodi do izjemne uporabniške izkušnje v izbranem digitalnem okolju.
Posebni digitalni projekti
Kriteriji: Projekti, ki predstavljajo premik od drugih digitalnih projektov, lahko so posebni v izvedbi oziroma obravnavanju tematike ali pa so preprosto kategorija zase.
Raba podatkov
Kriteriji: Digitalni projekti, ki so s pomočjo podatkov ustvarili dodano oziroma konkurenčno vrednost
Samopromocija agencij
Kriteriji: Digitalni projekti v okviru promocije storitev agencij. Agencije, vaša priložnost, da pokažete, kako podkovana je kovačeva kobila:)
Šport in prosti čas
Kriteriji: Digitalni projekti, povezani s športno opremo in športnimi dogodki, video igre, kamere, glasba, loterije, festivali, koncerti, igrače, kolesa, zmenkarije, razstave, muzeji …
Trgovina
Kriteriji: Digitalni projekti trgovskih podjetij, katerih prodaja temelji na fizičnih trgovinah.
Turizem
Kriteriji: Digitalni projekti turističnih produktov
Uporabniška izkušnja
Kriteriji: Prakse izjemne uporabniške izkušnje v vseh digitalnih okoljih, ki so izboljšale učinkovitost digitalnega projekta
Digitalna inovacija
Kriteriji: inovativna in učinkovita raba kanala in/ali komunikacijskih rešitev, ki se jih delo poslužuje.
Digitalna strategija
Kriteriji: uspešen strateški pristop k izzivom, ki jih je nagovarjala kampanja ter rezultati, ki podpirajo učinkovitost te strategije.
Digitalni oglas
Kriteriji: kombinacija uporabe kanalov, pravega trenutka, odlične izvedbe in učinek, ki ga je oglas dosegel med tistimi, ki jih je naslavljal.
Digitalna kampanja
Kriteriji: kampanja, ki najbolje združuje in demonstrira strateški pristop, inovativnost, odlično izvedbo ter uporabniško izkušnjo, je kreativni presežek med ostalimi deli, ter to dokazuje z odličnimi rezultati.
Družbeni mediji
Kriteriji: kampanja, komunikacijska strategija ali profil/stran na družbenih omrežjih, ki najbolje združuje in demonstrira učinkovit strateški pristop, kreativnost in inovativnost pri izvedbi in/ali komunikaciji ter uporabniški izkušnji in to dokazuje z odličnimi rezultati.
Digitalna učinkovitost
Kriteriji: pridobivanje novih potencialnih novih stikov (lead generation), povečevanje ROI in prodaje, doseg (t.i. reach), vključenost (t.i. engagement) in drugi KPI-ji, ki so pomembno vplivali na uspešnost projekta oziroma poslovne rezultate podjetja.
V eno ali več kategorij zlatih nagrad DIGGIT lahko prijavite katerokoli digitalno orodje, kanal, strategijo ali drugo digitalno rešitev, ki je bila izdelana, zasnovana, prenovljena ali je dosegla merljiv napredek v Sloveniji v času od 1.januarja 2022 do 31. marca 2023.
Prijavljena dela so lahko: