KATEGORIJE IN DELA
Letos že sedmo leto vabimo vse slovenske agencije in podjetja, da prijavite svoje digitalne rešitve, ki na inovativen in kreativen način izkoriščajo prednosti digitalnega okolja.
KATEGORIJE IN DELA
Letos že sedmo leto vabimo vse slovenske agencije in podjetja, da prijavite svoje digitalne rešitve, ki na inovativen in kreativen način izkoriščajo prednosti digitalnega okolja.
Nudimo vam edinstveno priložnost, da prijavite katerokoli digitalno delo, od oglasov, mobilnih aplikacij, profilov in strani na družbenih omrežjih, do digitalnih oglaševalskih kampanj in strategij. Svoje delo lahko prijavite v eno ali več izmed 12 kategorij zlatih nagrad DIGGIT, žirija pa bo izmed vseh prijavljenih del izbrala tudi 5 navdušujočih del, ki bodo prejela velike nagrade DIGGIT.
Ne zamudite priložnosti ter prijavite jagodni izbor svojih najbolj kreativnih in inovativnih digitalnih del na tekmovanje za nagrade DIGGIT do 31. marca 2022 preko spletne prijavnice.
Avtomobilizem in tehnika (avtomobili, bela tehnika, izdelki za dom, …)
B2B (spletne strani, aplikacije, mailing, digitalne prostorske rešitve na sejmih ali dogodkih, …)
Finančne storitve, zavarovalništvo, bančništvo
FMCG (blago široke potrošnje: farmacija, hrana, pijača, kozmetika, …)
IT & telekomunikacije
Javni sektor
Mediji & zabava
Šport
Trgovina
Turizem
Drugo (vsa dela, ki niso aplikativna v ostale kategorije)
Neprofitne organizacije (Prijava v kategorijo je brezplačna)
Digitalna inovacija
Kriteriji: inovativna in učinkovita raba kanala in/ali komunikacijskih rešitev, ki se jih delo poslužuje.
Digitalna strategija
Kriteriji: uspešen strateški pristop k izzivom, ki jih je nagovarjala kampanja ter rezultati, ki podpirajo učinkovitost te strategije.
Digitalni oglas
Kriteriji: kombinacija uporabe kanalov, pravega trenutka, odlične izvedbe in učinek, ki ga je oglas dosegel med tistimi, ki jih je naslavljal.
Digitalna kampanja
Kriteriji: kampanja, ki najbolje združuje in demonstrira strateški pristop, inovativnost, odlično izvedbo ter uporabniško izkušnjo, je kreativni presežek med ostalimi deli, ter to dokazuje z odličnimi rezultati.
Družbeni mediji
Kriteriji: kampanja, komunikacijska strategija ali profil/stran na družbenih omrežjih, ki najbolje združuje in demonstrira učinkovit strateški pristop, kreativnost in inovativnost pri izvedbi in/ali komunikaciji ter uporabniški izkušnji in to dokazuje z odličnimi rezultati.
V eno ali več kategorij zlatih nagrad DIGGIT lahko prijavite katerokoli digitalno orodje, kanal, strategijo ali drugo digitalno rešitev, ki je bila izdelana, zasnovana, prenovljena ali je dosegla merljiv napredek v Sloveniji v času od 1.januarja 2021 do 31. marca 2022.
Prijavljena dela so lahko: