Tekmovanje

KATEGORIJE IN DELA

Letos že šesto leto vabimo vse slovenske agencije in podjetja, da prijavite svoje digitalne rešitve, ki na inovativen in kreativen način izkoriščajo prednosti digitalnega okolja.

Nudimo vam edinstveno priložnost, da prijavite katerokoli digitalno delo, od oglasov, mobilnih aplikacij, profilov in strani na družbenih omrežjih, do digitalnih oglaševalskih kampanj in strategij. Svoje delo lahko prijavite v eno ali več izmed 12 kategorij zlatih nagrad DIGGIT, žirija pa bo izmed vseh prijavljenih del izbrala tudi 5 navdušujočih del, ki bodo prejela velike nagrade DIGGIT.​

Ne zamudite priložnosti ter prijavite jagodni izbor svojih najbolj kreativnih in inovativnih digitalnih del na tekmovanje za nagrade DIGGIT do 26. aprila 2019 preko spletne prijavnice.

Avtomobilizem in tehnika (avtomobili, bela tehnika, izdelki za dom, …)


B2B (spletne strani, aplikacije, mailing, digitalne prostorske rešitve na sejmih ali dogodkih, …)


Finančne storitve, zavarovalništvo, bančništvo


FMCG  (blago široke potrošnje: farmacija, hrana, pijača, kozmetika, …)


IT & telekomunikacije


Javni sektor


Mediji & zabava


Šport


Trgovina


Turizem


Drugo (vsa dela, ki niso aplikativna v ostale kategorije)


Neprofitne organizacije (Prijava v kategorijo je brezplačna)

Digitalna inovacija


Digitalna strategija


Digitalni oglas


Digitalna kampanja


Družbeni mediji

V eno ali več kategorij zlatih nagrad DIGGIT lahko prijavite katerokoli digitalno orodje, kanal, strategijo ali drugo digitalno rešitev, ki je bila izdelana, zasnovana, prenovljena ali je dosegla merljiv napredek v Sloveniji v času od 25. aprila 2018 do 26. aprila 2019.

Prijavljena dela so lahko:

  • aplikacija za mobilni telefon ali tablični računalnik,
  • digitalna oglaševalska kampanja,
  • digitalna strategija,
  • digitalni dogodek,
  • digitalni medij,
  • digitalni oglas,
  • digitalno letno poročilo,
  • e-novice & e-pošta,
  • intranet,
  • oglaševanje na družbenem omrežju,
  • profil ali stran na družbenem omrežju,
  • spletna analitika in optimizacija,
  • spletna igra,
  • spletna skupnost,
  • spletni video,
  • spletni video kanal,
  • spletno mesto,
  • spletno mesto za mobilni telefon ali tablični računalnik,
  • strategija upravljanja skupnosti na družbenem omrežju,
  • VR,
  • druga digitalna rešitev.