Preverite utrip lanskega DIGGIT-a in izjave govorcev na YouTube kanalu TheDIGGITtv.  več

Podeljenih 13 zlatih in 4 velike nagrade DIGGIT in 1 posebna omemba

Najboljša slovenska digitalna dela smo razkrili 6. junija 2017 v GH Unionu. Oglejte si jih

VELIKE NAGRADE DIGGIT 2017

Digitalna inovacija

Danes je nov dan, Inštitut za druga vprašanja za spletno mesto Parlameter

Digitalna strategija

Mediodrom in Lidl Slovenija za digitalno oglaševalsko kampanjo Lidlova Jogurteka

Digitalno oglaševanje

Renderspace in Droga Kolinska za digitalni oglas  Donat Trump

Družbeni mediji

Renderspace in Telekom Slovenije za digitalno oglaševalsko kampanjo Tvitajmo za naše (olimpijska kampanja)


ZLATE NAGRADE DIGGIT 2017

Avtomobilska industrija

Mediodrom in Renault Nissan Slovenija za digitalno strategijo Novi Renualt MEGANE: #FormulaStrasti

B2B

Enki in Demaco za spletno mesto Intours DMC

Finančne storitve, zavarovalništvo, bančništvo

 AV studio in Vzajemna za spletno mesto VZAJEMNA MLADI – PREVZEMI SPLETNO STRAN

Hrana & pijača

Renderspace in Droga Kolinska za digitalni oglas Donat Trump

IT & telekomunikacije

Renderspace in Telekom Slovenije za drugo digitalno rešitev 360° filmi na festivalu LIFFe.  

Izdelki in storitve za otroke

Mediodrom in Lidl Slovenija za digitalno oglaševalsko kampanjo Stikeez iz brezmejnega vesolja

Izdelki za dom

AV Studio in Gorenje za spletni video GORENJE RETRO SPECIAL EDITION: NAPAČNO PARKIRANJE

Javni sektor

 AV studio za spletno mesto NE ČAKAJ, POSTANI DAROVALEC

Neprofitne organizacije

Danes je nov dan, Inštitut za druga vprašanja za spletno mesto Parlameter

Storitve

AV Studio za spletno mesto ZAČUTI AV STUDIO.

Šport

Renderspace in Telekom Slovenije za digitalno oglaševalsko kampanjo Tvitajmo za naše (olimpijska kampanja)

Trgovina 

Mediodrom in Lidl Slovenija za digitalno oglaševalsko kampanjo Lidlova Jogurteka

Turizem

Enki in Volo za spletno mesto Star Trevel

 

POSEBNA OMEMBA

Drugič se je žirija odločila tudi za posebno omembo za inovativen način izrabe medija, ki pa sta je bila deležna Luna TBWA in Pekarna HOV-HOV za digitalno oglaševalsko kampanjo CRACKIN' DOG IN PRVI PASJI RADIO.  

 

Vsega skupaj je bilo prijavljenih 57 del