Aleš Horvat, direktor digitalne agencije Emporij, izhaja iz oblikovanja in je geek po naravi. Že več kot 15 let stoji na presečišču digitalnega in fizičnega dizajna – med kreativnimi idejami in tehnično izvedbo, med brandingom in uporabniško izkušnjo. Njegova posebnost? Združevanje dobre uporabniške izkušnje z realnimi poslovnimi cilji.
Dobra uporabniška izkušnja za vse: Dostopnost kot konkurenčna prednost
Ko govorimo o spletni dostopnosti, velikokrat slišimo: “To bo izničilo vso privlačnost.” A izkušnje kažejo ravno nasprotno – premišljena dostopnost izboljša uporabniško izkušnjo vsem, ne le tistim s telesnimi ali kognitivnimi ovirami. Logična struktura, boljši kontrasti, intuitivna navigacija – tudi to so temelji dobre uporabniške izkušnje, višjega konverzijskega potenciala in večje uporabniške lojalnosti.
Aleš Horvat, direktor digitalne agencije Emporij, in Tilen Škraba, direktor Zavoda za digitalno dostopnost A11Y.si., bosta na delavnici pokazala, kako se dostopnost iz birokratske kljukice spremeni v strateško prednost. Kaj urediti v zadnjem hipu pred uveljavitvijo nove zakonodaje? Kako z minimalnimi posegi doseči maksimalen učinek? In zakaj je zdaj pravi čas, da UX postane bolj vključujoč, modularen in tehnološko odporen?