Judita Železnik

tržne komunikacije, Kozmetika Afrodita

Judita Železnik je diplomirana ekonomistka z dolgoletnimi delovnimi izkušnjami na področju marketinga in tržnega komuniciranja. Podjetju Kozmetika Afrodita se je pridružila pred trinajstimi leti. V oddelku tržnih komunikacij je poleg sodelovanja pri razvoju prodajnega asortimana izdelkov skrbela tudi za korporativno promocijo blagovne znamke in bila odgovorna za odnose z javnostmi. V zadnjih letih je odgovorna za tržno komuniciranje na tujih trgij ter kot predavateljica organizira in izvaja izobraževanja poslovnih deležnikov Kozmetike Afrodita doma in na trgih regije Adriatik.


»Kaj pa potrebuje tvoja koža?«

Čudežno formulo, v kateri se prepletata znanost in tehnologija? Moč narave, ujeto v naravno kozmetiko? Lepotne rituale, prijazne do kože, zdravja in okolja? Vse to in še več. V novi kozmetični realnosti mora biti vse »pisano na kožo«. Glavno besedo ima segmentiranje: kupcev, prodajnih poti, izdelkov, cen, medijskih kanalov. Spoznajte štiri »vroče kozmetične trende« leta 2022, ki izkazujejo vse večje potrebe in pričakovanja popolnoma različnih generacij potrošnikov. Kako uspešno krmariti med več kot petdesetletno tradicijo in novo digitalno realnostjo ter pri tem ostati zaupanja vredna in trendovska blagovna znamka?