Jure Doler

ustanovitelj in direktor, Engagency
Jure Doler je navdušenec nad digitalnim okoljem, marketingom in tehnologijo. Na področju digitalnega marketinga ima več kot 10 let izkušenj, kot ustanovitelj in direktor agencije Engagency pa je aktivno sodeloval pri načrtovanju, strategiji, kreativnih rešitvah in vsebinskem konceptu ter izvedbi številnih digitalnih aktivacij za naročnike iz različnih industrij. Pogosto prevzame tudi vlogo predavatelja, svetovalca in mentorja, ki sodeluje predvsem z zagonskimi (start-up) podjetji pri izzivih s področja digitalnega marketinga in podjetništva.

Pri svojem delu vselej izhaja iz aktualnih digitalnih trendov in stremi k inovativnim marketinškim prijemom, ki uporabnike pritegnejo in jih aktivno vključujejo v odnos z znamkami. V ta segment trenutno sodijo predvsem (znamčene) spletne igre, AR-filtri, klepetalni roboti (chatboti) in druge spletne aplikacije. Ti omogočajo večjo vključenost uporabnikov in nadpovprečno dolgo izpostavljenost znamki, obenem pa poskrbijo za zabavo in izziv ter podaljšujejo aktiven stik z znamko, ki je vselej subtilno in igrivo umeščena v izbrano digitalno okolje.

Foto: Doris Kordic


Kako zabavati (zadržati pozornost) uporabnike na daljavo (PZ-prihodnost zabave)

Jure Doler bo na Diggitu 2022 spregovoril o trendih in prihodnosti zabavne industrije v digitalnem okolju ter njenem vplivu na komuniciranje, še posebej z vidika uspešnega zadrževanja pozornosti ter visoke vključenosti uporabnikov, kar za znamke še vedno predstavlja enega od večjih izzivov.