Diggit 10 Konferenca o prihodnosti

Jure Tovrljan

Jure Tovrljan, kreativni direktor na Pristopu, je pred svojo oglaševalsko potjo kot freelancer snoval vizualne identitete velikih in manjših znamk z vsega sveta. Že od malih nog pa ga je veselilo vse povezano s komunikacijo in oglaševanjem. Trenutno na Pristopu z ekipo soustvarja komunikacijske rešitve za naročnike na nacionalni in regionalni ravni. Kot prejemnik številnih domačih in tujih nagrad verjame v preplet trdega dela in zabave.

Ko ni z družino ali v pisarni, rad ustvarja glasbo, vodi manjši “side hustle” ali ustvarja izdelke iz lesa. Suženj FOMO.


Nauči se biti neumen

Odrasli naj bi bili za 92 odstotkov manj kreativni, kot smo bili v zgodnjih otroških letih. Ali lahko trend kreativnega nazadovanja med odraščanjem obrnemo in se naučimo biti »neumni«? Ali lahko dandanes nekdo, ki ve skoraj vse – UI –, razmišlja kot norec? Kakšna je vloga UI v prihodnosti kreativnosti? Si v dobi umetno generiranih vsebin želimo pristnih izkušenj? Oglaševalska industrija se z vzponom UI močno spreminja, a morda celo na bolje. Jure bo postregel z odgovori in nas popeljal v današnji svet oglaševanja in kreativnosti, prežet z UI.