Matic Bukovec je izkušen strokovnjak za marketing in prodajo z več kot desetletjem praktičnih izkušenj. Kot višji svetovalec pri Squalo Slovenija svetuje marketinškim oddelkom v celotni regiji. Poglobljeno razume prodajno psihologijo, vedenje potrošnikov in marketinško avtomatizacijo, kar mu omogoča, da podjetjem pomaga izboljšati digitalne rezultate. Temelj njegove kariere so praktične izkušnje, z opravljenimi več 10.000 prodajnimi klici, izkušnjami s prodajo od vrat do vrat, B2B prodajo, svetovanjem in vodenjem prodajnih ekip. Pogosto poudarja, da se je ključnih veščin naučil z zavihanimi rokavi in to na terenu. Navdušuje ga moč pripovedovanja zgodb in tkanje človeških vezi. Prepričan je, da ima vsak človek zgodbo za film – odvisno je zgolj od tega, kdo jo pripoveduje.
Email marketing 2025: »Back to the Future«
Percepcija, da tradicionalno pomeni zastarelo, novo pa boljše, je mit. E-pošta je znova viralen in rastoč koncept, saj generacija Z obrača pretekle trende ter jo sprejema kot oseben in zaupanja vreden kanal. Prvoosebni podatki še nikoli niso bili v bolj kritični poziciji, zagotavljanje stabilnosti v kontrastu z volatilnostjo družbenih omrežij pa je ključnega pomena. Kako nove standarde dostavljivosti sporočil, ki prinašajo povsem drugačno krajino osebnih poštnih predalov, ter omejitve GDPR zakonodaje obrniti v prednost in okrepiti vse marketinške aktivnosti? Personalizacija in avtomatizacija sta skrivna aduta za prebojne rezultate. Kako ju izkoristiti? Kako se učinkovito lotiti večkanalnosti?