Merily Leis

vodja marketinga, Klaus, Estonija

Merily Leis ima dolgoletne marketinške izkušnje v industriji SaaS, programske opreme kot
storitve. Trenutno vodi marketing v podjetju Klaus, ki je eno od najhitreje rastočih podjetij
za razvoj programske opreme v Evropi – pa čeprav ima mačko za svojo maskoto. Sicer pa
obožuje pse in živi v Talinu s svojo družino in staffordshirskim bulterierjem po imenu Skai.


Znamčenje je ključno za prihodnost marketinga

V svetu, kjer je mogoče izdelke in storitve zlahka posnemati, ni nič bolj dragoceno kot
močna blagovna znamka. Zato se je Klaus odločil za marketinško strategijo, ki jo vodi
blagovna znamka, z željo, da bi se razlikoval od konkurence in spodbudil povezavo s svojim
občinstvom. Toda kako v start-upu, ki deluje v medorganizacijskem okolju in se ukvarja s
programsko opremo kot storitvijo, izračunati donosnost naložbe (ROI) videposnetkov z
mačkami, umetnosti oboževalcev Spice Girls in knjig o koktajlih?