Govorec

Peter Hinssen

serijski podjetnik, svetovalec in govorec

Peter Hinnsen, po rodu iz Belgije, sicer pa občasni prebivalec Silicijeve doline, je serijski podjetnik, svetovalec in govorec, ki najpogosteje predava o radikalnih inovacijah, voditeljstvu in vplivu digitalnega okolja na družbo in poslovanje.

Je avtor štirih poslovnih knjižnih uspešnic. V svoji zadnji knjigi Dan po jutrišnjem (The Day After Tomorrow) govori o preživetju v obdobju radikalnih inovacij. V knjigi Omrežje vedno zmaga (The Network Always Wins) iz leta 2014 razlaga, kako in zakaj podjetjem ne preostane drugega, kot da tudi sama postanejo omrežja, saj se je v to prelevil celoten zunanji svet. V knjigi Nova normalnost (The New Normal) iz leta 2010 piše o tem, kako naj podjetja raziskujejo meje digitalnega sveta in kaj se zgodi, ko tehnologija postane nekaj povsem običajnega. Njegova knjiga Zlitje poslovanja in informacijske tehnologije (Business/IT Fusion), ki je izšla leta 2008, pa služi kot vodnik za razreševanja konfliktov med poslom in IT.

Peter Hinssen je zelo zaželen govorec na najuglednejših svetovnih konferencah in dogodkih, kot so Google Think Performance, Nimbus Ninety, NEXT Berlin in TEDx, predava pa tudi podjetjem, med katerimi so PayPal, MasterCard, Microsoft, SAS, Accenture in Apple. Poleg tega predava na priznanih poslovnih šolah, kot sta Londonska poslovna šola in Šola za menedžment Sloan pri Tehnološkem inštitutu Massachusettsa (MIT).

Več kot petnajst let je preživel v svetu tehnoloških start-upov. Njegovo prvo podjetje e-COM je kupila družba Alcatel-Lucent, drugo podjetje Streamcase je prodal tedanji telekomunikacijski družbi Belgacom, podjetje Across Technology pa je kupila svetovalna družba Delaware Consulting. Njegov tretji podvig, Porthus, je leta 2006 vstopil v borzno kotacijo, potem pa ga je kupila kanadska IT-družba Descartes. V okviru svojega sedanjega podjetja Nexxworks pomaga organizacijam, da postanejo bolj fluidne in inovativne za preživetje v »dnevu po jutrišnjem«.


Kako vzgojiti feniksa?

Vsi smo že poslušali zgodbe o samorogih. Toda dejstvo je, da nas večina nikoli ne bo postala samorog. Najbolj priljubljena bajeslovna žival Petra Hinnsena ni samorog, temveč feniks.

Ali se lahko povsem preobrazite, celo pod izjemnim pritiskom, da boste na koncu še močnejši? To je definicija feniksa, pot prenove, odpornosti in pomladitve.

Kaj imata skupnega samorog in feniks, kaj se lahko naučita drug od drugega, toda zakaj in v čem se resnično razlikujeta? V »nikoli običajnem« svetu se naša potreba po radikalnih inovacijah iz dneva v dan povečuje, toda kje naj dobimo navdih, da postanemo feniks?

Koncept feniksa lahko prenesemo na organizacije in podjetja, pa tudi na posameznike, menedžerje in voditelje. A verjetno je najpomembnejše, da ga uporabimo na ravni družbe, držav, revij in narodov.

Kako boste pa vi posvojili svojega feniksa?