Primož Inkret, partner in direktor agencije PM, ima večdesetletne izkušnje na področjih content marketinga, urednikovanja, digitala, snovanja strategij komuniciranja in nastopanja na mednarodnih konferencah. Sodi med pionirje razvoja content promptinga v regiji, kjer ga ne zanima le vprašanje »kaj lahko UI napiše«, temveč predvsem »kako lahko UI učinkovito prispeva k poslovnim ciljem«.
Content prompting: Ključ do učinkovite komunikacije z UI
Bogata zgodovina vsebinskega marketinga sega v začetek 20. stoletja, ko so blagovne znamke začele graditi dolgoročne odnose s potrošniki prek uporabnih vsebin; danes pa postaja jasno, da je znanje s področja content marketinga neposredno povezano z učinkovitim content promptingom (UI pozivi). Ali veste, komu pišete, zakaj pišete, ali poznate cilj vsebine, primernost tona, sloga in formata so primerni ter kako preveriti in meriti učinek? UI ni čarobna palica; brez jasnih navodil nima pravega učinka. Na predavanju se naučite izkoristiti UI kot zanesljivega vsebinskega asistenta, idejnega partnerja, lektorja, skrbnika tona in stila pisanja ali fotografa. Le 3 odstotki podjetij uporablja UI na način, ki dejansko prinaša merljivo dodano vrednost; ne bodite eni izmed njih.