Nagrade DIGGIT so digitalne nagrade in letos bomo počastili nadpovprečna, kreativna, inovativna, odmevna, skratka, izstopajoča digitalna dela, ki bogatijo ciljno skupino. Predsednica žirije 11DIGGIT in kreativna direktorica v agenciji PM, poslovni mediji Manca Krnel Hess pravi:

»Zadnje leto je v svetu komunikacije minilo v znamenju umetne inteligence. Preizkušali smo njene in svoje limite razumevanja rabe tega orodja. Pri tem smo večkrat utonili v golo fascinacijo nad zmogljivostmi umetne inteligence in pozabili na našo nalogo. Naša naloga še vedno ostaja ustvarjanje privlačne, zasvojljive vsebine, vsebine, ki ustvarja željo in nas, če je izkušnja res močna, tudi definira. Take vsebine še vedno manjka in ta se v poplavi generičnih približkov zdaj išče bolj kot kdaj koli prej. Zato bomo letos iskali predvsem projekte, kampanje ali samo komunikacijske ideje, ki nosijo moč narativa, konzumenta ne smetijo, ampak ga – prav nasprotno – bogatijo.«