Pričakovanja (naročnikov) vs. resničnost

»Če bi nam naročnik zaupal, bi delali super oglase.«
»Če bi si naročnik upal biti drzen, bi lahko pokazali vse naše kreativne ideje in rešitve.«
»Naročnik je rekel, da moramo biti povsod prisotni. Vse za vse. Več je bolje.«
»Naročniki nočejo preko roba.«
»Naročniki nas ne razumejo.«

Naročniki, naročniki, naročniki …

Naročniki so krivci neizkoriščenega kreativnega potenciala. Kreativni direktorji pa nerazumljeni umetniki, ki trpijo, ker jih svet ne razume. Pa je res tako? Nismo prepričani, zato imamo zate izziv.

Na DIGGIT-u razpisujemo natečaj za AI-oglase

Pravila? Ni pravil. Kreativnost brez meja!
Izmisli si top shit naročnika, ki je točno takšen, kot si želiš. Izmisli si izdelek ali storitev in s pomočjo AI ustvari oglas, ki bo točno takšen, kot si želiš.

Formati? Po želji. Medij? Preseneti nas. Edini pogoj? Pripravljeno z AI.

Prijava AI-oglasa je brezplačna. Vsi prijavitelji boste nagrajeni z gratis udeležbo na letošnjem DIGGIT-u.* Rok za oddajo AI-oglasov je 1. maj 2024. Premalo časa? No, tipični izgovor kreativcev, ki jezi naročnike. Seveda je dovolj časa. AI je hiter in učinkovit. Svoj AI-oglas oddajte na info@diggit.si.

Na DIGGIT-u bomo podelili nagrado za najboljši AI-oglas. Kdo bo izbiral? Še ne vemo, morda AI, ampak zagotovo bomo dobro izbrali. Kreativci, pokažite, kako kreativni ste zares 😉

*Prijavitelji del so lahko samo posamezniki in ne podjetja oziroma agencije.