14-članska žirija je med prijavljenimi deli izbrala najboljša; tista, ki si resnično zaslužijo mesto v ožjem izboru. »V kategorijah B2B in samopromocija agencij letos nagrad ne bomo podelili,« so sporočili.

Konferenco o trendih prihodnosti DIGGIT, ki bo 5. junija v Ljubljani, tudi letos spremlja tekmovanje, ki bo nagradilo najboljša digitalna dela v Sloveniji. Letošnja podelitev nagrad bo v sredo, 4. junija 2025, ob 17.30 Centru kulture Španski borci v Ljubljani. 

»Prejeli smo zanimive in inovativne projekte, ki odražajo dinamičnost in kreativnost v panogi. Komaj čakamo, da izpostavimo in nagradimo tiste, ki postavljajo nove mejnike v digitalnem okolju,« pravijo organizatorji tekmovalnega dela konference o prihodnosti DIGGIT.

Podjetja in agencije so prijavili digitalne rešitve, ki na inovativen in kreativen način izkoriščajo prednosti digitalnega okolja. Sem sodijo najrazličnejša digitalna dela, od oglasov, mobilnih aplikacij, profilov in strani na družbenih omrežjih do digitalnih oglaševalskih kampanj in strategij. Svoja dela so lahko prijavili v eno ali več od 21-ih kategorij zlatih nagrad DIGGIT. Žirija je od vseh prijavljenih del izbrala tudi šest tistih, ki bodo prejela velike nagrade DIGGIT.

Žiriji je letos predsedovala Tina Šubic Konda, vodja oddelka za digitalni in vsebinski marketing pri Zavarovalnici Generali. Pri ocenjevanju del so se ji pridružili:

  • Vid Dežman, manager marketinga in prodaje, Arena Sport,
  • Ian Rožac, ustvarjalec vsebin,
  • Vid Pavlica, vodja digitalnega marketinga, Telekom Slovenije d.d.,
  • Sara Bogomolec, direktorica sektorja za marketing, BTC,
  • Simon Cetin, ustanovitelj in partner, iPROM,
  • Tilen Kraševec Debeljak, media manager, Starcom Publicis Groupe,
  • Diana Gajić, direktorica projektov, The Other,
  • Katarina Ferk, tekstopiska, Futura DDB,
  • Jure Adlešič, soustanovitelj, Dominatus d.o.o. & ErgoHide GmbH,
  • Mitja Bokun, ilustrator in kreativni direktor,
  • Staša Tunja, strateginja, Enki,
  • Nina Smonig Grnjak, strateginja za digitalni marketing, Petrol Slovenija,
  • Jana Troha, direktorica uporabniške izkušnje, Renderspace.

Žirija DIGGIT-a je izbrala najbolj izstopajoče kreativne ideje, inovativne rešitve in zasvojljive vsebine. V ožjem izboru tekmovanja DIGGIT so:

Avtomobilizem in tehnika (avtomobili, bela tehnika, izdelki za dom,…)         

  • Agencija 101 d.o.o.: Golf 50 let: digitalna oglaševalska kampanja

DOOH

  • Futura DDB d.o.o.: Ture brez cenzure: digitalna oglaševalska kampanja
  • Agencija 101 d.o.o.: Stickermania interaktivni zaslon: druga digitalna rešitev

Finančne storitve, zavarovalništvo, bančništvo

  • Povem d.o.o.: Geste vključenosti I Iniciativa Prispevaj kretnjo: digitalna strategija
  • Zavarovalnica Triglav d. d.: Ali tveganje živi na vašem naslovu?: aplikacija za mobilni telefon ali tablični računalnik
  • DIGINOM d.o.o.: Uspavanke za dva: druga digitalna rešitev
  • Povem d.o.o.: Geste vključenosti I Iniciativa Prispevaj kretnjo: digitalna oglaševalska kampanja
  • Povem d.o.o.: Geste vključenosti I Družbeni eksperiment: digitalni oglas
  • Renderspace d.o.o.: NLB.si – Prenova spletne strani: spletno mesto

Fizična trgovina           

  • Petrol d.d.: Hitri nakup s Petrol GO: aplikacija za mobilni telefon ali tablični računalnik
  • Yin + Young (ICONICGROUP d.o.o.): Umetnost nizkih cen: digitalna oglaševalska kampanja
  • 916 HUB, d. o. o.: TikTok profil MERKUR: strategija upravljanja skupnosti na družbenem omrežju

FMCG (blago široke potrošnje: farmacija, hrana, pijača, kozmetika, …)         

  • Agencija 101 d.o.o.: Barcaffe šloganje AI: digitalne inovacije
  • Agencija 101 d.o.o.: Začičerikaj z Argeto: druga digitalna rešitev
  • Futura DDB d.o.o.: DIY MENU: digitalna strategija
  • Futura DDB d.o.o.: DIY MENU: digitalna oglaševalska kampanja
  • Yin + Young (ICONICGROUP d.o.o.): Umetnost nizkih cen: digitalna oglaševalska kampanja

IT & telekomunikacije             

  • Pristop d.o.o.: Je res? Kviz digitalnih iluzij: spletna igra

Javni sektor   

  • Herman & partnerji d.o.o.: Pred-Praksa: digitalna oglaševalska kampanja

Mediji & zabava           

  • Agencija 101 d.o.o.: SKRITO V SKODELICI: digitalna oglaševalska kampanja
  • Herman & partnerji d.o.o.: Ekipca – prva slovenska TikTok serija: digitalna oglaševalska kampanja

Oblikovanje in uporabniška izkušnja (UX)               

  • Luna TBWA: Argeta: Najokusnejša uporabniška izkušnja: spletno mesto
  • Loterija Slovenije: Mobilna aplikacija Loterije Slovenije: aplikacija za mobilni telefon ali tablični računalnik

Posebni digitalni projekti    

  • Agencija 101 d.o.o.: Prva mešanica začimb za slovenske jedi: digitalne inovacije
  • CNJ d.o.o.: Tarifnik mobilna aplikacija: aplikacija za mobilni telefon ali tablični računalnik
  • DIGINOM d.o.o.: Uspavanke za dva: druga digitalna rešitev
  • Povem d.o.o.: Geste vključenosti I Iniciativa Prispevaj kretnjo: digitalna oglaševalska kampanja
  • Zavarovalnica Triglav d. d.: Ali tveganje živi na vašem naslovu?: aplikacija za mobilni telefon ali tablični računalnik

Raba podatkov             

  • iPROM: Uporaba AI ojačevalnega učenja (reinforcement learning) za povečanje prodaje v platformi Ljubljana Airport FLY: digitalne inovacije
  • Agencija 101 d.o.o.: Prva mešanica začimb za slovenske jedi: digitalne inovacije
  • Zavarovalnica Triglav d. d.: Ali tveganje živi na vašem naslovu?: aplikacija za mobilni telefon ali tablični računalnik

Ravnovesje znamčenja in učinkovitosti 

  • Povem d.o.o.: Geste vključenosti I Iniciativa Prispevaj kretnjo: spletno mesto
  • Luna TBWA: Argeta Junior: UIgrani plišasti prijatelj: druga digitalna rešitev
  • Yin + Young (ICONICGROUP d.o.o.): Umetnost nizkih cen: digitalna oglaševalska kampanja

Šport in prosti čas    

  • McCann Ljubljana: Neustavljivi v Planici: digitalna oglaševalska kampanja
  • Luna TBWA: Argeta: Živi IRL, ne URL: digitalna oglaševalska kampanja

Trajnostni razvoj         

  • Agencija 101 d.o.o.: Holesterol ni komedija: digitalna strategija

Turizem              

  • Turizem Ljubljana: Mesto kolesarjev: spletni video

Umetna inteligenca

  • Pošta Slovenije d.o.o.: AI transformacija kontaktnega centra Pošte Slovenije: digitalne inovacije
  • Agencija 101 d.o.o.: Barcaffe šloganje AI: digitalne inovacije

Neprofitne organizacije   

  • Zveza Anita Ogulin in ZPM: Izziv revščine: spletna igra

Gen Z  

  • Futura DDB d.o.o.: DIY MENU: digitalna oglaševalska kampanja
  • Herman & partnerji d.o.o.: Pola Pola digitalna kampanja: digitalna oglaševalska kampanja
  • bold.group: SkREČKA: digitalna oglaševalska kampanja
  • Pristop d.o.o.: Razumemo finance: digitalna oglaševalska kampanja

Seniorji              

  • Pristop d.o.o.: Velikani vožnje: e-novice & e-pošta

Posebna kategorija za najboljši prvoaprilski oglas          

  • Luna TBWA: Argeta in Smoki: Viralna kombinacija: spletni video

Zahvaljujemo se vsem sodelujočim in čestitke vsem finalistom. Tekmovanje DIGGIT je odlična priložnost za spodbujanje inovativnih rešitev tudi v prihodnosti.

Kdo so zmagovalci, izveste na slavnostni podelitvi nagrad DIGGIT, ki bo v sredo,  4. junija  2025, ob 17.30  v LjubljaniDIGGIT je odlična priložnost za vse, ki želite biti na tekočem z najnovejšimi trendi in najboljšimi praksami v industriji. Prijavite se in se vidimo v prihodnosti!