Foto:Pixabay / Objavljeno:četrtek, 10.Februar, 2022

Voditelji novic na televizijah so bolj suvereni in prepričljivi, kadar nastopajo v oblekah in so urejeni. Obleka naredi človeka. Saj sami veste, kako nemočni se počutite, ko v zoom okolju prepričujete sogovornike o svojem prav, oblečeni ste pa v ponošeno trenirko?

Če bo dela in sestankov na daljavo vse več, se velja primerno urediti. Za vsako srečanje posebej. Večkrat na dan. V – seveda – digitalne oblačila. Vplivneži na družbenih omrežjih to že počnejo. Svoje avatarje vedno lepo oblečejo. Tako bo tudi prihodnosti metavesolja (metaverse). V oblačila, ki jih kupujejo v digitalnem okolju. Hlače, srajce, majice, bluze po 30 – 700 dolarjev.

V tem okolju že deluje modna oblikovalka Gala Marija Vrbanić, ki je v nastopu na TEDWomen konferenci novembra lani povedala, da  “digitalna moda ni alternativa, ampak stopnja v evolucijskem razvoju” mode. Napovedala je, da smo na začetku nove dobe, v kateri bodo digitalne obleke del naše nove realnosti. Dobe, v kateri bomo lahko v istem trenutku nosili več različnih oblačil za različne sogovorce. Ob pomoči sodobnih tehnologij AR ali VR.

Pri čemer nam omogoča digitalna moda veliko osebne svobode in kreativnosti, pa pri čemer je moda zero waste, dosegljiva vsem ne glede na spol, velikost ali raso.