Foto:MM / Objavljeno:torek, 15. Februar, 2022

Rezerviraj si sedež na Diggitu in prisluhni rastlinskim vizionarjem!

V luči vse večje ozaveščenosti ljudi glede prihodnosti našega planeta se vse več ljudi odloča za prehrano, ki temelji na rastlinski osnovi. Vedno več je tudi blagovnih znamk, ki razvijajo povsem nove izdelke, s katerimi ciljajo ne le na rastlinojedce, temveč predvsem t. i. fleksitarijance, ki v svojo prehrano dodajajo vse več rastlinskih sestavin.

Kakšna je prihodnost naše hrane? Bo še vključevala jedi živalskega izvora ali pa bo večinoma temeljila na rastlinah? Kaj snovalce blagovnih znamk vodi k razvijanju novih rastlinskih izdelkov, ki za zdaj še veljajo za alternativne? Kako nameravajo »spreobrniti« ljudi – in ali je to sploh njihova želja? Kako lahko rastlinsko prehranjevanje pripomore k obvladovanju podnebnih sprememb?

O vsem tem bodo na Diggitu razgrabljali trije ustanovitelji rastlinskih blagovnih znamk, ki uspešno nagovarjajo ne le slovenske fleksitarijanske gurmane, temveč tudi mednarodno javnost. Z nami bodo Vladimir Mićković (Juicy Marbles), Tereza Poljanič (Tereza’s Choice), in Martin Rojnik (Grashka).