»Več možnosti imate, da postanete feniks kot pa samorog.«

 

Peter Hinssen, tehnološki zanesenjak in odličen poznavalec Silicijeve doline, se trenutno posveča preučevanju podjetij, ki kot feniksi vzniknejo iz pepela. V tem vidi priložnost za tradicionalna podjetja, saj ta ne bodo nikoli postala samorogi, trendovski start-upi, ki dosegajo milijardne vrednosti. »Podjetja morajo sama sebe nenehno na novo izumljati, saj bodo v svetu stalnih sprememb le tako lahko močnejša. Toda to morajo storiti, dokler rastejo in še niso dosegla svojega vrhunca. Pozneje je to lahko prepozno.« Kot primer feniksa navaja Walmart, največjega trgovca na svetu, ki vedno znova ostaja relevanten za svoje kupce. Kako mu to uspeva, bo Hinssen iz prve roke zaupal udeležencem DIGGIT-a, saj je zadnjih 18 mesecev veliko časa preživel z vodilnimi ljudmi iz Walmarta in ga spoznal do obisti. Na podlagi tega je spoznal, da 21. stoletje zahteva nove voditelje, ki bodo kombinacija Elona Muska, drznega podjetnika, in Jacka Welcha, legendarnega direktorja GE, ki podjetje obda z avro varnosti.

Hinssen podpira prizadevanja konference DIGGIT po izpostavljanju raznolikosti. A opozarja: »V ZDA se zadnjih nekaj let veliko govori o spolni in rasni raznolikosti kot ključnih dejavnikih uspešnosti podjetja. Sam pa bi rad izpostavil še kognitivno raznolikost; različnost v mišljenju ljudi, ki jih imate v podjetju. Ne morete imeti samo podobno mislečih ljudi, ki bodo prihajali na dan z enakimi idejami. To nikamor ne pelje. Podjetja si morajo prizadevati za raznolikost zaposlenih v vseh pogledih, predvsem pa morajo ti biti odprtega duha, radovedni in vedno pripravljeni na usvajanje novih znanj in veščin.«